Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zasto homologacija??? Zar se ne vidi u sabracajnoj da je EURO 3 norma. Ovo kao fabrika za proizvodnju njsta. Samo da se naplati.
ovo je cista kradja. porez na budale. spominju neke eu standarde a i budali je jasno da, ako je auto uvezen iz eu, sto se odnosi na 99,9% slucaja, da je ta pederomologacija vec jednom pravljena u zemlji iz koje se uvozi.
ne razumijem,zašto je potrebna homologacija i dodatni troškovi kad postoje teh. pregledi vozila koji su obavezni prilikom uvoza vozila i gdje se mjere i izduvni gasovi i ispituju kočnice i vrši kompletan pregled vozila.
Evo za sve one koji se pitaju kako ide KORAK PO KORAK pregled i homologacija vozila, tako ce i kod nas biti. Prvo Tehnicki pregled i sta sve traze i sta sve gledaju: http://www.hak.hr/vozila/tehnicki-pregledi/korak-po-korak/ onda ide Homologacija - korak po korak: http://www.hak.hr/vozila/homologacija/korak-po-korak/
TRABA LI STA NA GRANICI ODRADITI ?
Kod nas jedino šta je bitno kod vozila je to, da kad voziš ne smije da ti kisne gloova.A papci koji \"brinu\"o našim životima će nastaviti i dalje otimati naš novac na bilo koji način, pa makar se taj način zvao i homologizacija.Zato- papke na selo, \"barake\" od auta na otpad, pa da ljudi počnu najzad normalno živjeti.
Konzorcij cine: AD „EIB Internationale-Centar za motorna vozila“ Banja Luka http://www.eib-cmv.com (vuku sve konce) \"Institut za privredni inženjering“ Zenica (izbacili ga iz konzorcija i tuze ih) http://www.ipi.ba “Institut za saobraćaj i komunikacije“ Sarajevo (dovoljno je napisati Sefkija Cekic - nemaju ni stranicu) “Centar motor“ Široki Brijeg http://www.centar-motor.com (vec si spomenuo - da upotpune nacionalnu semu)
Joj, jadovi, koja ste vi katastrofa, auta stara preko 10 godina kupujete. Za hljeb nemate, ali auto vozat morate. Ma fukara ostaje fukara u svakom pogledu. i neka vas zigu ovu papci po vladama
Postovani evo link sa vozilima koja se smiju uvoziti u BiH http://www.hak.hr/vozila/homologacija/popis-vozila/audi-quattro/
@rizi @u prolazu Lijepo od vas sto se trudite ali iz mog licnog iskustva odmah da vam kazem da ovo kod nas ne vrijedi i ne primjenjuju se ovi parametri. Nasi su preuzeli parametre koje je primjenila Hrvatska i sjediste za primjenu homologacije za rabljena vozila je u Sirokom Brijegu. evo moj primjer: Dovezao sam Audi A4 2,5 TDI 2000 god. Schadstoff D3 Ovo je u tom pregledniku koji si ti stavio iz Rumunije i ja imam ovo auto koje se moze u Rumuniji ali kod nas NE : A4/S4 TDI AKN 2496 110 214 5A
@u prolazu Ja sam isto nasao tu istu listu, ali na srbijanskom sajtu. Mislim da je auto moto savez ili neka koja je zaduzena za saobracaj, neznam tacno.
Lista nekih vozila prema proizvodjacima i modelima koja bi trebalo da zadovoljavaju te kriterije. http://www.taxapoluare.com/pdf/Liste_euro3.pdf
Treba ukinuti monopol povlastenih prodavaca novih automobila, sarlatana koji prodaju golf 2 iz 80-tih kao \"lampe\" i u \"fabrickom stanju\", te otvoriti trziste. Otvoreno trziste ce podesiti cijene tako da voziti automobil star manje od 10-tak godina ne bude privilegija, nego normalna stvar koju sam trazis po realnoj cijeni uvecanoj za troskove uvoza i transporta. U zemlji sa manje od 4 miliona stanovnika, te oko 1 milion vozila itekako je izrazena problematika zagadjivanja okoline ako je prosjecna starost voznog parka oko 14-5 godina. Ako je neko privrzen golfu 2, onda neka placa posebno tu ljubav kroz uvecane poreze kao i drugdje - jer ta njegova ljubav direktno utice na nase zdravlje i buducnost naseg potomstva. U normalnim zemljama to ide u smece, ili se cuva u garazi kao old timera, http://de.wikipedia.org/wiki/Oldtimer
SFRJ, a kasnije i BiH potpisnica je http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs.html Radi se o preporukama. Stvar je neke zemlje u kojoj mjeri ce da ih provodi i usvoji kao zakon. Napredne zemlje uvode pouzdanije i sigurnije tehnologije zbog svojih gradjana. Ovdje imamo situaciju da je nadlezni ministar iskoristio situaciju da i on bude dio tala, pa nametnuo instituciju koja ce to provoditi. To je jedino sporno u svemu.
@ u prolazu Smanjenje emisije štetnih gasova! Slažem se ali šta sa postojećim voznim parkom starosti preko 10 godina? Problem i jeste u neprovođenju Zakona.
@ u prolazu Ne, nego način na koji se ovo radi je van pameti. Mi uvijek moramo izmišljati toplu vodu.
@neko Papir kazu svasta trpi, a tastatura izgleda jos vise...