{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


ACIPS će pratiti stranke i kandidate: Ko priča praznu priču, a ko govori konkretno

16.9.2014. u 12:18
22
26
ACIPS će pratiti stranke i kandidate: Ko priča praznu priču, a ko govori konkretno
22
Asocijacija Alumni Centra za interdisciplinarne postdiplomske studije (ACIPS) i ove godine će raditi monitoring predizborne kampanje. ACIPS će pratiti kampanje stranaka, ali i pojedine medije koji izvještavaju o predizbornoj kampanji.
Osnovni cilj monitoringa je pratiti u kojoj se mjeri politički subjekti tokom kampanje bave stvarnim problemima i potrebama građana, a u kojoj mjeri je to samo isprazna retorika.

"Cilj je podstaći političke stranke i kandidate da svoje kampanje usmjere na stvarne potrebe glasača. Pokušvamo omogućiti na ovaj način građankama i građanima da u postizbornom procesu ocijene koliko su politički subjekti kojima su dali glas dobro ili loše djelovali na osnovu obećanja. Osim toga, ovim podstičemo građane da svoj glas daju za konkretne teme i rješenja, a ne isprazna obećanja", kazala je Lajla Zaimović-Kurtović, jedna od istraživačica na projektu.

Tim ACIPS-a će pratiti kampanje 13 stranaka, a to su: DF, DNS, HDZ BiH, HDZ 1990, HSP BiH, NSRZB, NS, PDP, SNSD, SBB BiH, SDP BiH, SDS i SDA. Pratit će i kampanje 10 kandidata za Predsjedništvo BiH, a to su: Živko Budimir, Mustafa Cerić, Željka Cvijanović, Bakir Hadžiomerović, Mladen Ivanić, Bakir Izetbegović, Fahrudin Radončić, Martin raguž, Emir Suljagić i Dragan Čović.

Tim ACIPS-a kojeg pored Zaimović-Kurtović čine još i Erol Mujanović i Medina Mujić, kampanje će pratiti kroz novinske agencije SRNA i FENA, kroz dnevne Dnevni avaz, Nezavisne novine, Oslobođenje, Dnevni list, Euro blic i Večernji list. Kampanju će pratiti i kroz TV kuće BHT1, BNTV, Face TV, FTV, RTRS i TV 1 te tri portala Klix.ba, Bljesak.info i Banjalukalive.com.

Kampanja kandidata i stranaka će se pratiti kroz devet oblasti, u koje spadaju: ekonomija i održivi razvoj, korupcija, ustavne promjene, evropske integracija, reforma tržišta rada i zapošljavanje, obrazovanje i mladi, socijalna i zdravstvena politika, infrastruktura i zaštita okolišta te ostale teme.

"Što se tiče stranaka koje pratimo, one su izabrane po relevantnosti", objasnio je Mujanović.

Kada su u pitanju mediji, ACIPS-ov tim ih je također odabrao po relevantnosti i teritorijalnoj zastupljenosti.

Koliko su se kandidati i stranke bavili relevantnim temama, akoliko ispraznom pričom, ACIPS će saopćiti u naredne dvije konferencije za medije koje će biti održane do izbora.

Budući da već godinama rade ovakav monitoring, u ACIPS-u kažu kako je sadržaj onoga što stranke i kandidati govore tokom kampanja dosta konkretniji na lokalnim, nego na općim izborima.

Prvi preliminarni rezultati bit će saopćenji za desetak dana.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: