Novi MG-ov hiperautomobil ubrzava do "stotke" za 1,9 sekundi
Kompanija MG će na sajmu automobila u Pekingu ove sedmice predstaviti koncept EXE181, koji najavljuje električni hiperautomobil s jednim sjedištem.
Kompanija MG će na sajmu automobila u Pekingu ove sedmice predstaviti koncept EXE181, koji najavljuje električni hiperautomobil s jednim sjedištem.
Kineski automobili sve više pristižu na glavna tržišta Starog kontinenta. Azijci ne zaostaju za renomiranim evropskim markama, ali ih muče dva ključna problema: visoke premije osiguranja i nedostatak rezervnih dijelova.
Kineski automobili ponovo dolaze u sve većem broju na bh. tržište. Iako je prvi pokušaj marki Maple, Geely i GWM prošao neslavno, druga runda djeluje da bi mogla biti uspješnija. Koji su sve brandovi u prošlosti pokušali osvojiti bh. tržište i da li se Kinezi sa nevjerovatnim napretkom u zadnjih 15 godina mogu ovaj put nametnuti bh. kupcima?
Kina je Turskoj, šestom po veličini ‘’evropskom’’ tržištu, prodala električna vozila u vrijednosti od 184 miliona dolara za 10 mjeseci ove godine, što je gotovo dvostruko više nego u cijeloj 2022. Međutim, Turci uvode nova i rigoroznija pravila i podižu carinu na 50% na kineske automobile.
S karoserijom od karbonskih vlakana, s V8 pogonom SVT Mustang Cobre i s proizvodnjom u šest tvornica, MG XPower SV bio je jedan od najluđih sportskih automobila koji je proizvodio MG. Bili su to zadnji trzaji nekadašnje slave MG-a, prije nego su Kinezi spasili potpuno propadanje nekad britanskog ponosa.
BYD, Xpeng i Great Wall nadaju se da će im tradicionalni model zastupništva brzo pomoći da uspostave jaku prodajno-servisnu mrežu. MG je za sada najuspješniji sa 800 prodajnih lokacija širom Evrope.
Broj registracija novih automobila u Europi porastao je za 17% u julu, bilježeći tako 12 uzastopnih mjeseci s pozitivnim rastom. VW je prodao daleko više od ostalih, a Tesla, iako bilježi pad modela Y, i dalje ima model s najviše isporuka, dok je MG briljirao kod kineskih brendova. Benzinci su i dalje najtraženiji na europskom tržištu.
Od približno 170 automobilskih kompanija u Kini, njih pet ima ogroman potencijal rasta na tržištima van Kine. Neki od njih, poput MG-a, već su stigli i na bh. tržište.
MG Cyberster je debitovao tokom sajma automobila u Šangaju u aprilu ove godine, no u to vrijeme je ovaj električno roadster predstavljen u predprodukcijskoj formi. Sada je proizvođač najavio da će se model pojaviti na Festivalu brzine Goodwood gdje će imati statičku i dinamičku prezentaciju.
MG-ov redizajniran crossover iz B-segmenta trenutno se nameće kao jedno od najpovoljnijih rješenja za kupce koji insistiraju na kupovini novog automobila, a pri tome nisu spremni na velika novčana izdvajanja.