Beton koji apsorbuje CO2 iskorišten za gradnju kuće u Japanu
Kuća u Karuizawi, gradu u planinama nedaleko od Nagana u Japanu, izgrađena je od prvog betona na svijetu koji apsorbuje CO2.
Kuća u Karuizawi, gradu u planinama nedaleko od Nagana u Japanu, izgrađena je od prvog betona na svijetu koji apsorbuje CO2.
Nije tajna da evropska ministarstva za okoliš i životnu sredinu rade na uvođenju dodatnih nameta za vlasnike vozila sa motorima na unutrašnje sagorijevanje. Građane Evropske unije od iduće godine čeka dodatna taksa prilikom registracije vozila, a od 2026. godine i novi porez na vlasništvo vozila.
Podaci proizvođača o potrošnji goriva i emisiji CO2 iz automobila nisu baš pouzdani. Nove metode mjerenja imaju za cilj da pruže realistične podatke, ali stručnjaci za emisije iz ICCT organizacije otkrivaju da nas proizvođači opet lažu.
U sklopu paketa o Euro 7 normi, Evropska unija je po prvi put uvela ograničenja emisija čestica mikroplastike iz guma i kočnica za automobile i komercijalna vozila, a uvest će se i ekološki pasoš. Nova ograničenja su dio Euro 7 paketa, koji će stupiti na snagu od 2026.
Od maja je Evropa na udaru toplotnih valova, a prognoze ne najavljuju bolju situaciju. Ljudski utjecaj na klimatske promjene dostiže nove nivoe svakog dana.
Kompanija Greenfluidics sa sjedištem u Meksiku obećava novije, "zelenije" biopanele koji mogu osigurati svježi kisik i značajno smanjiti potrošnju energije, a istovremeno isporučiti gorivo na bazi biomase.
Firma SHPP d.o.o. Sarajevo s partnerima, firmom Keseco iz Južne Koreje i kompanijama iz Bosne i Hercegovine za protekle tri godine smanjila je emisiju CO2 u našoj državi za 7.500 tona, a to slikovito objašnjeno odgovara željezničkoj kompoziciji od 300 cisterni od 25 tona.
Globalna dnevna emisija ugljen dioksida (CO2) povremeno je opadala za 17 posto zbog strogih mjera protiv širenja koronavirusa na početku aprila u poređenju s prosjekom za 2019. godinu, pišu istražitelji u žurnalu Prirodne klimatske promjene.
Transport je jedan od najvećih "proizvođača" CO2, ali električni automobili ne mogu biti jedino rješenje.
Rastuće globalno tržište automobila je u 2018. godini doprinjelo rekordnoj emisiji CO2, tvrde istraživači.