Kia krivi propise za "smrt" automobila visokih performansi sa SUS motorima

Roland Rivero, šef proizvoda u Kia Australia, rekao je za Carsales da proizvođači automobila nemaju drugog izbora nego da "prihvate globalnu situaciju, a propisi o CO2 se pooštravaju širom svijeta".
Ako postoji jedna svijetla tačka u svemu ovome, to je da ćemo uskoro vidjeti Kijinu sportsku GT oznaku na još više vozila, čak i ako su potpuno električna. Novi EV4, na primjer, glavni je kandidat za sljedeći GT tretman.
Rivero ostaje optimističan u pogledu mogućnosti da zadovolji entuzijaste čak i u sve više elektrifikovanoj eri: "Nema razloga zašto vam elektrificirani proizvod ne može ponuditi slično iskustvo kao i automobili visokih performansi s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, iako s nekom kompjuterskom tehnologijom i tako dalje."
Ipak, neće biti drugog automobila poput Stingera GT s njegovim V6 motorom. GT logo se već pojavljuje na nekim električnim modelima, kao što je EV9 GT XL SUV. Nadalje, Kijin prvi električni monstrum performansi, EV6 GT, nedavno je dobio ažuriranje sa simuliranim mijenjanjem brzina i zvukovima motora. Tipične karakteristike koje odgovaraju Riverovom komentaru o "računarskoj tehnologiji".
Međutim, Hyundaijeva N divizija nije odustala od motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Barem ne u potpunosti. Kompaktni sportski automobili i20 N i i30 N, crossover Kona N i Veloster N su sada historija. Međutim, kompanija i dalje nudi Elantru N - barem u SAD-u. I već je potvrdila planove za lansiranje još jedne generacije s većim motorom. Ranije ove godine, suosnivač N divizije, Joonwoo Park, u intervjuu za Auto Express sugerisao je da bi hibridni pogonski sklopovi mogli pomoći da zabavni automobili sa SUS motorima koji nose N oznaku ostanu živi.
Problem je u tome što je svako visokoperformansno hibridno ili električno vozilo nevjerovatno teško, što zauzvrat ne pomaže nužno performansama. Ali to je kompromis koji proizvođači automobila izgledaju spremni napraviti.