Audi R8 Coupe Japan Final Edition je labuđi pjev V10 motora
Audi se već oprostio od modela R8 u većem dijelu svijeta, no u Japanu je predstavljena još jedna, posljednja verzija.
Audi se već oprostio od modela R8 u većem dijelu svijeta, no u Japanu je predstavljena još jedna, posljednja verzija.
Iza naziva XGT krije se brojčano ograničena cestovna verzija na osnovici trkaćeg Audija R8 LMS GT2 s kojom se poznata njemačka tuning kompanija ABT Sportsline oprašta od Audijevog supersportskog dvosjeda.
Audi R8 je otišao u historiju, no čini se da će se model ipak vratiti kao električni automobil visokih performansi.
Američki tuner VF Engineering pripremio je paket poboljšanja kompatibilan sa standardnim Audijevim modelom R8 V10, R8 V10 RWS i R8 V10 Plus u svim njihovim različitim specifikacijama.
Trendovi u autoindustriji i nove tehnologije diktiraju i samu proizvodnju, a od ove godine sa tržišta će i zvanično nestati neki poznati modeli. Uglavnom su to limuzine i sportski modeli, ali tu su i neki popularni kompakti, pa je očito da su došla neka nova vremena u svijetu automobila.
Na kanalu Carwow objavljen je zanimljiv troboj u kojem su snage odmjerili Audijevi modeli R8, RS3 i RS Q8.
Nakon što je nedavno Audi BH na našem tržištu predstavio najsnažniji električni automobil Audi RS e-tron GT, na red je došao i najsnažniji sportski dvosjed marke s četiri prstena.
Ono što može biti legalno za cestu danas se razlikuje ovisno o lokaciji, a u SAD-u je. čini se, sve moguće.
U Ingolstadtu su potvrdili da narednu generaciju Audijevog supersportskog modela R8 neće pokretati motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Iza oznake R8 RWD krije se Coupe i Spyder verzija Audijevog supersportskog dvosjeda čiji centralno smješten V10 motor pokreće samo zadnju osovinu.