Tehnologija
17

Microsoft novom reklamom direktno udario na Apple

Klix.ba
Nova Microsoftova reklama otvoreno je udarila na Apple, što predstavlja novi "napad" u napetom ratu između ova dva tehnološka diva za tržište tableta.

Reklama u 30 sekundi poredi iPad i tablet pogonjen Microsoftovim operativnim sistemom Windows 8 te ukazuje kako Appleov softver za prepoznavanje glasa, Siri, ne može istovremeno obavljati dvije operacije te da Appleovi uređaju ne sadrže Microsoftove aplikacije.

Posljednji Microsoftov argument je cijena. Za iPad od 64 GB potrebno je izdvojiti 699 dolara, dok tablet sa Windowsom 8 košta 449 dolara.

Uprkos Microsoftovim uvjerljivim argumentima, Apple ne gubi tržište, a tableti sa Windowsom se, i pored dobrih kritika, ne prodaju ni približno poput Appleovih i Googleovih uređaja.

Kritičari i neki korisnici za to najviše krive zbunjujući izgled Windowsa 8, koji frustrira korisnike navikle na starije verzije Windowsa. Korisnicima najviše smeta nedostatak ikonica na desktopu i dugmeta "start".

Nakon niza žalbi, Microsoft je najavio redizajn Windowsa 8, poznat kao Windows Blue.

Vezani članci