Glasnogovornica ESPN-a Katina Arnold potvrdila je ovu vijest na svom Twitter profilu okrivljujući loš prijem kod gledatelja za neuspjeh.
"Niko ne zna više o sportu u 3D formatu od ESPN-a i bit ćemo spremni ponuditi ulsugu navijačima kada 3D zaživi", kazala je ona.
ESPN 3D je lansiran u junu 2010. godine, a prva emisija koja je emitirana u trodimenzionalnom formatu bila je ceremonija otvaranja Svjetskog prvenstva u nogometu. Mreža je s emitiranjem 3D sportskih sadržaja u kontinuitetu počela početkom 2011. godine.
No, nije samo loš prijem kod gledatelja kriv za neuspjeh ovog formata. Naime neki kablovski operateri također nisu oduševljeni 3D emitiranjem programa. AT&T je odustao još prije dvije godine tvrdeći da visoki troškovi nadmašuju lošu potražnju.
ESPN s druge strane već traži napredniji i kvalitetniji način emitiranja - 4K.
"Još uvijek eksperimentiramo sa stvarima kao što su Ultra High Definiton", kaže se u saopćenju ove TV kuće.