Na vrhu rakete

Elon Musk šalje Tesla Roadster u svemir: Crveni automobil za Crvenu planetu

Klix.ba
Foto: Elon Musk
Sedam dana nakon što je objavio kako na vrhu rakete Falcon Heavy planira poslati u svemir izvorni sportski automobil Tesla Roadster, osnivač i direktor SpaceX-a Elon Musk objavio je fotografije vozila koje se priprema za lansiranje u sjedištu američke kompanije.

Serija fotografija objavljena je na Instagramu, a na njima se može vidjeti kako je Roadster pričvršćen na polovini rakete zbog nosivosti tereta. Plan je da automobil bude na vrhu rakete na putanji prema orbiti Marsa. Ipak, Musk je upozorio kako postoji šansa da prvo lansiranje neće biti uspješno.

Tesla Roadster bio je prvi električni automobil na svijetu koji je predstavljen na tržištu prije skoro deset godina. Musk je ove godine lansirao i novi Roadster koji je veći i brži.

"Testni letovi novih raketa obično sadrže masovne simulatore od betona ili čeličnih blokova. To se činilo iznimno dosadnim. Naravno, bilo šta što je dosadno, to je i užasno, a naročito kompanije, pa smo stoga odlučili poslati u svemir nešto neobično, nešto što nas je potaklo da osjećamo. Crveni automobil za Crvenu planetu", napisao je Musk na Instagramu pored fotografije izvornog Tesla Roadstera.

Musk je nedavno na društvenim mrežama objavio i izgled megarakete Falcon Heavy koja će biti lansirana u januaru. Kad bude kompletirana, raketa će biti visoka 70 metara i moći će ponijeti 57 tona tereta u svemir.

Falcon Heavy je dizajnirana tako da se može ponovo koristiti, kao što je to SpaceX uradio i s raketom Falcon 9. Novu raketu Musk planira koristiti i za slanje dva putnika na put oko mjeseca 2018. godine.

Falcon Heavy je najmoćnija američka raketa nakon NASA-ine rakete Saturn V, a može ponijeti dvostruko više tereta u odnosu na trenutnog rekordera, raketu Delta IV Heavy, koju je napravila kompanija United Launch Alliance.