Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
"Sunce ima dvojnika - drugu i svjetliju komponentu - Nemesis. " ""patuljak smeđe boje" ne svijetli " ""patuljak" ulazi u Ortov oblak" "trilion ledenih čvorova oko solarnog sistema." Mislim sad mi je sve puno jasnije. Trebali ste ovo davno objaviti.
@ taša Da patuljak kojim slučajem ima kabastije uši - podudaralo bi se.
Imam i ja brata amira koji umire za lijepim zenama.
Da prevedem sa klix.ba google translate clanka. Ukratko reset planete Zemlje na default postavke se desava svakih 27 miliona godina. Automatska konfiguracija.
Da su rekli da Sunce ima punicu koja izaziva masovno izumiranje pa da i povjerujem.
Je8ote ovo ko' da su pomoću Google Translate pisali članak...
Esss tebe, sta ce ti to "k'o"?
Stvarno ovi s klixa nisu normalni. Mijesaju kruske i jabuke, me kontam ih. Prije svega Brown dwarf (smedji patuljak )nije planeta nego zvijezda u pokusaju , dakle ni planet ni zvijezda, mozda i nije binaran sa nasim suncem, mozda i jeste. znaci brawn dwarf je zvanicno uocen sistem koji priznat u martu ove godine, kao treca najbliza skupina zvijezda nasem suncevom sistemu, poslije Alphe kentauri i proxime i Bernards star-a. Ima jos puno toga, nek uzmu i iscitavaju
Nibiru se zove taj smedji patuljak, a vjerovatno je za 30% manji od Sunca
Boze mili, zastrasujuceg li saznanja... svii ce mo umrijeti
Mogli bi sljedeci put da malo prelistate relevantnu naucnu literaturu ili barem razmislite priej nego sto kopirate naucni sund koji neka agenciaj objavi
sve je laz....
Ova teorija se spominje zadnjih 30 godina, a zapravo su je odbacili svi iole ozbiljniji naučni krugovi. Klix, pustite se vi teorija zavjera...
Okreće se kolo sreće, pođe napred pa se vrati.