Komentari (84)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
To je srpska planeta jeb*m vam sve, kako vas nije stid to ne napomenuti?! Tu su srbi zivjeli prije 67 triliona godina!
Jebote,pa ljudi su neki kojima je ispran mozak kao zombiji.Od Zemlje je odaljena 650 svjetlosnih godina i sto je najcudnije oni to prihvataju bez pogovora,pravi ih NASA budalama,idiotima ali oni gutaju sve sto NASA slaze,nacrta,napravi film u studiu.
jel nasa u pitanju
Ljudi pa zemlja je ravna, varaju vas da je zemlja okrugla i da ima drugih planeta. Kažu da su bili na mjesecu, što opet ne idu?? Što se neprave ustanove za proučavanje svemira i sveg korisnog na mjesecu?? Onako rizikuju živote ljudi u onoj kao svemirskoj stanici (laž, stanica nepostoji) 😉
Prosjecni SDA glasac, nepismen i prica gluposti...
Hebo ti sda glasač mater a ja ću ti ženu 😉
Kakvi komentari covjece. Ljudi sa ovog podneblja su alergicni na nauku. Tesko im pada kada NASA ili neko drugi otkrije neku pojavu ili desavanja u svemiru, jer su glupi, lijeni i neobrazovani.
@pensa Moja teorija je da se najveci glupani, kako ih ja nazivam tepsijasi, skupljaju na rubrici nauka, a da nije citavo drustvo zatucano. To su po pravilu nepismene budale sa dna drustvene ljestvice koji su bili propalice u skoli, a koji dangube na netu citajuci I gledajuci kojekakve gluposti, pa onda misle da su nesto otkrili I dolaze obdje da sa drugima podijele te bedastoce I nonsense...
@pensa To je produkt nekoliko faktora: 1. Loseg obrazovnog sistema koji propusta ovakve duduke. 2. Moderne tehnologije komunikacije, interneta I drustvenih mreza koji takvim nepismenim budalama sluze kao platforme komunikacije, udruzivanja I sirenja gluposti, a koje zbog stavke 1 padaju na plodno tlo drugih nepismenih budala.
Nije to istina,izmišljotina
Ove udaljenosti i vremenska razdoblja koja nam spominju ovi "naučnici" su samo nagađanja. Inače, kako može starosna dob Zemlje varirati iz godine u godinu. Našli su neki dogovor o udaljenostima i godinama i tu se složili da više ne mijenjaju cifre. Jer ko će dokazati suprotno. To nam oni govore, ti isti naučnici a mi ne slušamo jer nećemo da čujemo.
Zemlja je Ravna i nepomična sa nebeskim svodom iznad.
Kakva vremenska razdoblja kretencino retardirana??? Niko gore u tekstu nije spomenuo nikakvo vremensko razdoblje, a svjetlosna godina ako na nju mislis je jedinica za udaljenost mamlaze nepismeni.
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Kako su oni izmjerili tu udaljenost? Da li to znači da su prije 1300 g. trebali poslati laser(svjetlo) na tu planetu da bi im se danas taj laser vratio. Inače, na koji bi drugi način mogli izmjeriti udaljenost? znači da je ova "planeta" od nas udaljena 325 trilijona km. Tj.( 1 milion miliona miliona X 325). hahahhah i on ga izmjerio hahahah.. Zaj...vaju nas i to hladno.
@AhmedRizo1 Kad si vec glup I nepismen sto ne sutis?? Kakav crni laser, kakvi bakraci...
@jo008 Pa hajde mi onda ti objasni ako sam glup. KA- KO? Guglaj, hajde pa mi se javi. P.S. Ja tebe ne pokušavam vrijeđati a ipak razgovaram sa tobom. Pozz
PRIKAŽI ODGOVORE (15)
A kod nas kad je 45 stepeni svi se zale.
Kad ce konacno ovi sto su ispranih mozgova shvatiti da ih NASA pravi budalama.Nikako mi nije jasno da normalan misleci covjek moze vjerovati u ove bajke.Kad nekog ubijedis u laz da je Zemlja vrteca sibajuca lopta koja siba kroz svemir 32 puta brze od metka onda je tu osobu moguce ubijediti da vjeruje u sve sto zelis.Zao mi je tih ljudi.
Da li vjeruješ da postoji Bog. Ako jesi znaš da isti učini ono što misli da treba. Bog je svemoguć bez obzira na religiju pa što ne bi mogao stvoriti planetu po osobinama kao planetu Zemlju
@velikioptimista Jedan o Bogu a drugi osnove fizike i nauke porice, Jadno nase drustvo, umjesto da se fataju lopate, rijecnika njemackog/eng/spanskog jezika,Arhitekture ono o Bogu i kako nije tacno kako izgleda planeta Zemlja u svemiru.Bravo Idioti
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
To Srbi tope zeljezo i titanijum i rade scemirske brodove i rakete
Čime izmeriše temperaturu? Nisam u toku, jel to ima neka aplikacija za to?
Postoje srpske sonde na planeti.
@paganin Vidim da ti fizika nije jaca strana
Kad ce neki univerzitet iz Rijada da otkrije nesto il su oni sve otkrili
Ako je to istina, ona da je topla kao srce NAŠEG PREDSJEDNIKA, srce koje će istopiti svačiju mržnju prema SBB-u, likovnim umjetnicima, industrijalcima, akademicima i pokretačima Antikorupcijskih Cunamija. #INfahrud2018
ovi nemaju poima ni sta ima na mjesecu a fol saznali sve o planeti za koji nisu ni znali da postoji. 650 svjetlosnih godina hahahahah. ne znam ni odakle im ideja da siu je vidjeli a ne nesto vise
Ko kaže da su je vidjeli? Ovakve pretpostavke se iznose na osnovu gravitacionih odstupanja zvijezda od predviđenih putanja. Na osnovu odstupanja, može se proračunati masa i udaljenost tijela koji utiče na kretanje matične zvijezde. Iako je gravitacija zvijezde hiljadama puta jača od gravitacije planeta, ipak i planete djeluju na zvijezdu, malo, ali mjerljivo. Šta misliš kako je otkriven Neptun?
@EkiBosnia u pravu si, ne kazu da su je vidjeli vec da su je otkrili, ali zato kazu, da su u njenoj atmosferi, "pronasli" zeljezo i titanij????... kako???. Onda kazu, da je razlog tolike temp. zato sto se nalazi blizu svog sunca, kako to da kod naseg sistema, kad je zemlja dalje od sunca to je toplije a zimi kad je blize suncu, onda je hladnije. Cudna ova astronomija. p.s. nisam pripadnik ni jedne religije a ni partije, sve su lazne.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)