Komentari (105)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Možda nas neko truje možda neko voli kad umiremo i kad punimo račune farmaceutima
druze, ti si samo zatrovan neznanjem. Nista vise
Ma ja, sad su farmaceuti ZLO koje ce osvojiti planetu zemlju, nisu vise politicari popularni na vrhu ljestvice konspiratora. A covjece pa ko nevoli da mu se 'laganice' ne pune racuni dok na havajima jede kavijar a tahicanke mu masiraju ledja. Sad znaci svaki moguci covjek je konspirator jer je nesto proizveo sto mu donosi dobit.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Jedni obično m.r.š, ilitiga jedna od najboljih bosanskih riječi sikter!
Mene fascinira koji ste vi i... , ja zamolio zenu da da intervju da bi ljudima dala nadu! Nazalost sa istom bolescu se borimo vec dvije godine i uz pomoc ovih vakcina smo blizu pobjede ako vec nismo pobijedili.
Stoko ovaj clanak je zamoljen samo da bi ljudi koji se trenutno bore protiv raznih karcinoma saznali za put kuda im treba ici, necu vam pozeljeti da se nadjete u slicnoj situaciji jer je pre gadna ali ovo lupanje je degutantno i fascinira me sa kakvim idiotima dijelim zivotni prostor!!!! AKO NEMATE STA PAMETNO ZA RECI NE KOMENTARISITE
Zamolili ženu koja radi za farmaceutsku korporaciju za intervju?! Jednako da zamole narkobosa da priča o zdravstvenim koristima kokaina, heroina isl..., koji su uzgred u početku i bili lijekovi. Je l' ti poznat pojam "sukob interesa"?
MS Derovic, hvala vam na Vasem vremenu i nesebicnom sirokogrudnom elaboratu, da smo imali vise vremena, vjerujemo da bez ikakve sumnje, otkrili bi nam jos dosta TAJNI velikih trovaca mRNA kuhinje, ali ostavimo to na mastu nasim vjernim citaocima i jos za kraj jedno pitanje koje vjerujem zanima sve nas, da li ste Vi sebi UBRIZGALI mRNA TROJANSKOG KONJA ili je Vasa EMPATIJA odigrala kljucnu ulogu i prepustili ste to BAKAMA I DEKAMA? Hvala Vam jos jednom za ovaj razgovor!
MS Derovic da Nam malo vise elaborirate na akciju i uticaj RNA upakovan u lipidnu ovojnicu, taj TROJANSKI KONJ, kada udje u Nasu celiju i kada dodje do diobe celije, da li taj PLAZMIDNI RNA sa sekvencom DNA umetnutog virusa krece u zajednicku diobu dijeleci isti materijal koji se sada nazali u celiji, da li dolazi do GENETSKOG modifikovanja i da li je to moguci uzrok gdje nasa celija 'pobudali' i pocinje razvoj MALIGNIH celija? Evo sam pio vode, da ne bude manjak tecnosti!
Ms Derovic nam nije govorila o lipidnim nanocesticama u koje su umotana bakterijska PLAZMIDNA RNA, s prethodno graftovanim virusnim DNA. O mogucnosti prolaska tih lipidnih TROJANSKIH konja kroz KRVNO - MOZDANU barijeru i da se nadju u nasem mozgu gdje ne bi trebali biti ni u najgorem scenariju! A mozda Benjamin nije bio potkovan najbolje za ovaj intervju! Al' glavna je zdrava ishrana i vise tecnosti! Moja Ms Derovic!
Ms Derovic Nam je presutila o bakteriji esheriji koli, o njenoj jednostavnoj PLAZMIDNOJ DNA, kromozomima kojima je lako manupulirati i u koje je lako umetnuti GEN VIRUSA, pa to sve opet vratiti u bakteriju radi multpiliciranja iste, dobiju trilione bakterijskih kromozoma. Tu RIBONUKLENISKU kiselinu 'pakuju' u lipidne omotnice koje nisu prirodnog porijekla, jer ako nisu upakovane, Nas organizam bi odmah unistio RNA i DNA koji je ubizgan! Drugim rijecima, ubrizgaju Vam TROJANSKOG KONJA!
Bokte stvorio samo napravi članak o vakcinama bilo koje vrste i u komentarima se zakoti 500 teoretičara zavjere sa 1000 teorija o Klausu Švabu, WHO, Sorošu, Gatesu, satanistima, globalistima...
Samo jos majmuni slusaju ove placenike i sataniste koji nam nesto pametuju o zdravlju.Prave viruse da nas ubijaju i onda nam kao lijek za to daju dodatni otrov.
Ms Derovic nam kazuje da pelc nije napravljan za kratko vrijeme kako je to sirokim narodnim masama prezentovano jer smo bili u iscekivanju 'spasitelja'. Pelc je bio spreman, cekalo se da panika i strah dosegne zadovoljavajuci nivo i 'spasitelji dolaze, docekani visoko zavrnutim rukavima! Ovo nam sve potvrdjuje teorije zavjere da je virus MAN MADE i da je ovo bila jedna pLandemija i bal seoskih varalica!
Koliko kosta booster? Pitam za jarana
Za razliku od vecine 'strucnjaka' koji ponude 95% 'suplju pricu' i foliranje moze se vidjet da je ova zena pravi strucnjak jer je ponudila par informacija koje ne mozes naci nigdje u novinama. Vjerujem da bih ljek u 'otkrivanju boga' mogla biti vjestacka inteligencija jer je to automatizacija rjesavanja problema bazirana na naucno provjerenim konceptima koje 'brzina kompjutera' moze efektivno savladati.
Bravo draga gospodjo, zavidim vam na djelu i sve najbolje i dalje u radu vam zelim
Puno meni ovo za čitat. Ko će sve ovo zapamtiti.
Brao. Gasi klix, nastavi sa tiktok
Drzanje paznje
teorije zavjere mogu da počnu tri, cetiri, sad!
BENJAMINE REDZICU sto nisi doticnu pitao sta ce s one tuzbe sto ih je dobio covjek zbog vakcine? I sta ce ako ih jos bude a bit ce jer se ista takva sprema i fajzeru. A vama rezimskim medijima ne ide u prilog o tome da izvjestavate.