Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Isto kao što meni smeta negiranje i ismijavanje Genocida tako nekom Jevreju smeta što se ismijava Holokaust. Podržavam kritike!
Žene koje gledaju tu seriju ne obraćaju pažnju na to - nisu to cipele, pa da im je važno.
Producent serije je Darren Star, jevrej
A kad charly hebdo crta karikature to nikome ne smeta.. to je sloboda govoraaaa to je pravoooooo.. tu se nije niko oglasio ali ovu je tacno mucko potvoravanje i trazenje zrtve u svakom pogledu.. zadnjih 10 clanaka samo su oni povredjeni, uvredjeni i ponizeni..
Nije ukusno nimalo sto crta CH ali je razlika ako neko podsmijava stvarno osobe i njihovu patnju i ako se radi o imaginarnim likovima. Bog, Isus, Muhamed. Bog ne postoji a za ovo drugo dvoje je jako upitno da su ikad postojali. Jevreji, kao i drugi narodi koji prosli slicno, naprimjer Bosnjaci, su stvarni. Nisu iz nekih knjiga i prica od prije 2000 godina.
Ma daj vise, pocelo mi je ici na zivce ovo prese****nje, svaki dan se neko nalazi uvrijedjen zato sto je neko nesto rekao u seriji/filmu ili stand-up-u, ovi likovi nisu stvarni, ako si lahko uvrijedljiv/a nemoj gledati i zavrseno, ima ljudi koji shvataju satiru i komediju, nisu svi zatucani. Nisam ljubitelj ove serije, nije nesto sto volim gledati, ali prese***anje iskreno, vise neces smjeti nista reci kako je krenulo.
Ako si dovoljno pametan i inteligentan (2 razlicite stvari) nema te sale koja te moze uvrijediti. Al ovo o antisemitizmu prelazi svaku mjeru ... ako pogresno kihnes mozes biti optuzen!!!
Ta i ona emajla u parizu dvije najvece rasisticke serije koje zenskinje gledaju
Julie Rottenburg i Elisa Zuritsky su pisci serije... Kako su one antisemiti? "Antisemit je nas najpouzdaniji saveznik (cionista)" Teodor Herzl