{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nutricionisti otkrili koju hranu trebate konzumirati ukoliko se pretjerano znojite

14.7.2018. u 07:42
79
24
Nutricionisti otkrili koju hranu trebate konzumirati ukoliko se pretjerano znojite
79
Nutricionisti otkrili koju hranu trebate konzumirati ukoliko se pretjerano znojite
Tokom toplotnih valova gotovo da nema osobe koja se ne počne pretjerano znojiti. Nutricionista Rick Hay otkrio je način kako da rashladite svoje tijelo namirnicama i tekućinom.
Hay savjetuje da unosite vitamin B jer on smanjuje stres koji dovodi do pojačanog znojenja, a da smanjite unos alkohola i kofeina. Također, jedite laganu hranu, vodenasto voće poput grožđa i lubenice, za koju je potrebno manje napora da se provari.

"B vitamin regulira hormone i drži nivo stresa pod kontrolom. Često kada se znojimo budemo nervozni zbog znoja i 'fleka' koje stvara na odjeći. Tada se još više povisi temperatura u našem tijelu i postajemo anksiozni i stresniji. Sve to vodi do pojačanog znojenja", kazao ja Hay.

B vitamin tu igra ključnu ulogu jer povezuje endokrini i nervni sistem koji imaju važnu ulogu u reakciji na stres. Kada smo pod stresom tada taj hormon radi pojačano. Nekoliko studija pokazalo je da vitamini B6, B9 i B12 pomažu u regulisanju nivoa stresa.

Magnezij je također "borac" protiv pojačanog znojenja jer ako nemamo dovoljno magnezija i kalcija onda se nervi gube kontrolu nad otvaranjem i zatvaranjem pora kroz koje izlazi znoj. Magnezij pomaže da se organizam navikne na životni dnevni stres.

"Kada se znojimo gubimo dosta magnezija. Ovo vodi do pojačanog znojenja i potrebno je nadomjestiti ga. jedite tamno zeleno povrće, orahe i sjemenke kako biste nadoknadili magenzij, a jaja na oko i pivski kvasac za vitamin B. Oni su dobri za vaš nervni sistem i pomažu vam u regulaciji znojenja", rekao je Hay.

Ženama koje su menopauzi preporučuje se korištenje biljle schizandra jer reguliše noćno znojenje i "valunge".

Prepustite se jedenju voća i povrća za užinu. Uživajte u lubenici, grožđu, dinji, ali i krastavicama, celeru i rotkvice.

Ne potcjenjujte moć kadulje koja rješava ovaj problem godinama. Ona je prirodni izvor flavonoida i polifenola što je čini velikim antioksidansom i antibakterijskim sredstvom.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Gdje ćete na ljetovanje?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: