Humanitarna akcija
2

Voda Oaza ohrabruje žene u borbi protiv raka dojke, doprinos mogu dati i potrošači

Oaza
Oaza
Voda Oaza ovogodišnji je zlatni sponzor kampanje "Race for the Cure" i bit će zadužena za hidrataciju i podršku na događaju koji će se održati 1. oktobra. Također, svaki potrošač koji u periodu od 1. oktobra do 31. decembra kupi izvorsku vodu Oaza od 0,33 litra će doprinijeti ovoj humanitarnoj akciji.

Za svaku kupljenu bocu, odvaja se tri feninga koja će biti donirana udruženju Think Pink. Ovom akcijom Oaza podiže svoju posvećenost na viši nivo postajući pokretač promjene i osnaživanja žena koje se bore protiv raka dojke.

Ova inicijativa ima za cilj da pruži podršku ženama oboljelim od raka dojke, podigne svijest o važnosti prevencije i ranog otkrivanja ove bolesti, kao i da obezbijedi sredstva za istraživanje i podršku pacijentima.

"Kao brend koji simbolizuje čistoću, zdravlje i vitalnost, Voda Oaza prepoznaje važnost podrške ženama u njihovoj borbi protiv raka dojke. Ponosni smo što smo na čelu ove pokretačke snage, koristeći naš brend za stvaranje pozitivnih promjena i inspirisanje drugih da učine isto. Pozivamo sve naše potrošače da se pridruže ovoj humanitarnoj akciji kupovinom vode Oaza od 0,33l u periodu od 1. oktobra do 31. decembra 2023. godine. Zajedno, možemo napraviti stvarnu razliku u životima žena koje su pogođene ovom bolešću", istakla je Senida Medić, brend menadžer Oaze.

Iz ove kompanije navode kako svaka žena zaslužuje priliku da bude podržana i osnažena.

Također, pozivaju vjerne kupce da im se pridruže na ovom humanom putovanju dok trče prema budućnosti u kojoj rak dojke više neće predstavljati prijetnju životima žena.