{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje

5.12.2015. u 22:04
12
173
Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje
12
Problem s erektilnom disfunkcijom? Ključni faktori za zdrav penis i seksualno zdravlje
Svi zdravstveni problemi mogu uveliko utjecati na zdravlje penisa, sposobnost postizanja i održavanja erekcije (erektilna disfunkcija) i održavanje zdravog seksualnog života.
"Pedesetogodišnjak koji vodi zdrav način života vjerovatno ima bolji seksualni performans nego tridesetogodišnjak koji puši cigarete i pije alkohol", kaže Steven Lamm, profesor na New York University School of Medicine i autor knjige "The Hardness Factor: How to Achieve Your Best Health and Sexual Fitness at Any Age."

Ovo su neki od savjeta iz njegove knjige o tome kako poboljšati seksualno zdravlje i izbjeći probleme sa seksualnom disfunkcijom.

Riješite se masnih naslaga sa stomaka



Masne naslage na stomaku uzrokuju brojne zdravstvene poteškoće, a između ostalog, blokiraju testosteron što može dovesti do seksualne disfunkcije.

Prestanite pušiti



Pušenje duhana utječe na krvne sudove, a u konačnici smanjuje erekciju. Pušači imaju dva puta veći rizik za razvijanje problema erektilne disfunkcije.

Pješačite svaki dan



Fizička aktivnost dovodi do bolje prokvrljenosti tkiva, a pored toga, pomaže u borbi sa depresijom i lošim raspoloženjem.

Redovno idite na preglede



Rak testisa pogađa skoro 8.000 muškaraca godišnje, uglavnom dobne skupine od 15 do 40 godina. Ukoliko se rano dijagnosticira, izlječiv je u 95 posto slučajeva. Iz tog su razloga važne redovne kontrole.

Idite u krevet ranije



Neredovan san može dovesti do povišenog krvnog pritiska, dijabetesa i čitavog niza drugih zdravstvenih poteškoća. Koncentracija testosterona kod muškaraca najviša je ujutro, a neredovan san (manje od sedam sati) može utjecati na seksualno zdravlje.

Jedite više ribe



Omega 3 masne kiseline su odlične za sveukupuno zdravstveno stanje, pa tako i zdravlje penisa. Ukoliko ne jedete dovoljno ribe, pokušajte u svakodnevnu prehranu uvrstiti suplemente omega 3 masnih kiselina, što je u ovom kontekstu određena vrsta "zdravstvenog osiguranja".

Alkohol koristite umjereno



Umjerene količine vina mogu povećati libido, no čitava boca može poremetiti stvari i dovesti do nemogućnosti postizanja erekcije.

Alkohol umiruje, u manjim količinama djelujući protiv anksioznosti i i seksualnih inhibicija, no prevelika količina može imati suprotan učinak.

Pazite na stres



Ovdje su od ključnih važnosti hormoni nadbubrežne žlijezde, poput kortizola ili adrenalina, a hronični stres samo dovodi do pogoršanja situacije. Koliko god je to moguće, nastojte da izbjegavate stresne situacije u kući, na poslu ili odnosima s ljudima.

Ukoliko pak pazite na sve navedeno i dalje imate problem sa erektilnom disfunkcijom, uzrok bi mogao biti psihološke prirode, te bi bilo dobro da se posavjetujete sa stručnom osobom iz oblasti mentalnog zdravlja.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: