lifestyle
75

U Dohi kao u Veneciji: Luksuzni centar Villaggio donosi novo iskustvo šopinga

Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
Katar je jedna od najbogatijih zemalja svijeta, a to njeno bogatstvo se najviše ogleda u arhitekturi koja često prevazilazi očekivanja i onih naviknutih na luksuz.

Glavni grad Dohu krase stotine luksuznih zdanja koja se nadmeću u svojoj ljepoti i luksuzu. Život, ali i šoping u ovoj pustinjskoj zemlji bogatoj naftom dobijaju novu dimenziju.

U Dohi ima nekoliko šoping centara, a najveći i najimpresivniji je Villaggio Shopping Mall koji je posjetio i fotoreporter portala Klix.ba.

Mramorno zdanje podsjeća na holivudski set. Mostovi, stubovi, vještački kanali, te strop koji oponaša nebo čine ovaj tržni centar jednom od najtraženijih destinacija u Dohi.

Villaggio (it. selo) je inspiriran Venecijom i njenom arhitekturom, a u pauzi između obilaženja prodavnica možete se opustiti u vožnji gondolom.

Kanal prolazi kroz centralni dio tržnog centra i vodi posjetitelje na put otkrića luksuznih prodavnica, restorana, zabavnih parkova i kafića.

Villaggio svakog mjeseca posjeti 1,5 miliona ljudi, a u njemu se može naći nekoliko stotina prodavnica brendova kao što su Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Prada, Dior, Gucci...

Jedna od njegovih jedinstvenih atrakcija je i luksuzno kino, te hotel s pet zvjezdica.

Izvorna ideja za ovaj tržni centar došla je od šeika Hamada bin Jassima. Otvoren je 2006. godine, a od tada je konstantno nadograđivan i širen.

Villaggio je iskustvo - mjesto šopinga, zabave i društvene interakcije gdje vas dizajn vodi u svijet potpuno različit od vašeg i gdje vam prodavnice, restorani i zabavni sadržaji omogućavaju da otkrijete nešto novo prilikom svake posjete, stoji na zvaničnoj stranici Villaggija.