U Dohi kao u Veneciji: Luksuzni centar Villaggio donosi novo iskustvo šopinga

Klix.ba
20.1.2015. u 09:22
75
57
U Dohi kao u Veneciji: Luksuzni centar Villaggio donosi novo iskustvo šopinga
75
1/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
2/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
3/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
4/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
5/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
6/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
7/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
8/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
9/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
10/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
11/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
12/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
13/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
14/14 Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba
Katar je jedna od najbogatijih zemalja svijeta, a to njeno bogatstvo se najviše ogleda u arhitekturi koja često prevazilazi očekivanja i onih naviknutih na luksuz.
Glavni grad Dohu krase stotine luksuznih zdanja koja se nadmeću u svojoj ljepoti i luksuzu. Život, ali i šoping u ovoj pustinjskoj zemlji bogatoj naftom dobijaju novu dimenziju.

U Dohi ima nekoliko šoping centara, a najveći i najimpresivniji je Villaggio Shopping Mall koji je posjetio i fotoreporter portala Klix.ba.

Mramorno zdanje podsjeća na holivudski set. Mostovi, stubovi, vještački kanali, te strop koji oponaša nebo čine ovaj tržni centar jednom od najtraženijih destinacija u Dohi.

Villaggio (it. selo) je inspiriran Venecijom i njenom arhitekturom, a u pauzi između obilaženja prodavnica možete se opustiti u vožnji gondolom.

Kanal prolazi kroz centralni dio tržnog centra i vodi posjetitelje na put otkrića luksuznih prodavnica, restorana, zabavnih parkova i kafića.

Villaggio svakog mjeseca posjeti 1,5 miliona ljudi, a u njemu se može naći nekoliko stotina prodavnica brendova kao što su Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Prada, Dior, Gucci...

Jedna od njegovih jedinstvenih atrakcija je i luksuzno kino, te hotel s pet zvjezdica.

Izvorna ideja za ovaj tržni centar došla je od šeika Hamada bin Jassima. Otvoren je 2006. godine, a od tada je konstantno nadograđivan i širen.

Villaggio je iskustvo - mjesto šopinga, zabave i društvene interakcije gdje vas dizajn vodi u svijet potpuno različit od vašeg i gdje vam prodavnice, restorani i zabavni sadržaji omogućavaju da otkrijete nešto novo prilikom svake posjete, stoji na zvaničnoj stranici Villaggija.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Komentari (57)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: