{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Smokve regulišu probavni sistem i metabolizam, a odlična su zamjena za šećer

16.9.2018. u 18:13
64
12
Smokve regulišu probavni sistem i metabolizam, a odlična su zamjena za šećer
64
Smokve regulišu probavni sistem i metabolizam, a odlična su zamjena za šećer
Ilustracija: Shutterstock
Smokve su bogate hranjivim tvarima koje pomažu u održavanju zdravlja vašeg tijela. Bez obzira na to da li ih preferirate svježe ili suhe, smokve će vam pomoći u regulaciji krvnog pritiska i probavnog sistema, poboljšati zdravlje vaših kostiju, ali i pomoći vam da se riješite suvišnih kilograma.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Smokve sadrže veliku količinu dijetalnih vlakana zbog kojih ćete duže vrijeme nakon konzumiranja osjećati sitost. Osim toga, smokve pomažu da kontrolišete ukupni unos kalorija tokom dana, a vlakna koja sadrže potiču rad crijeva i na taj način jačaju vaš probavni sistem.

Osim dijetalnih vlakana koja pomažu uspostavljanje i održavanje pravilne probave, smokve sadrže enzim Ficin koji ima važnu ulogu u regulaciji probave koja je osnova vitalnosti i zdravlja. Zdrav probavni sistem ključ je i za zdravi gubitak težine, kao i za smanjenje osjećaja nelagode i nadutosti.

Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock


Prisutnost omega-3 masnih kiselina još je jedan od razlog zbog kojih ćete se konzumiranjem smokvi riješiti suvišnih kilograma. Bez unosa omega-3 masnih kiselina nema ni skidanja suvišnih kilograma, a poznato je i da one čuvaju vaše srce i kardiovaskularno zdravlje.

S obzirom na to da smokve imaju visoku koncentraciju zdravog šećera, možete ih koristiti kao zamjene za šećer i kao umjetni zaslađivač za kolače. Osim toga, smokve sadrže nizak udio kalorija što ih čini odličnom zamjenom za grickalice i slatkiše.

Bogate su i mineralima poput kalcija, kalija, fosfora, mangana, bakra i magnezija, te A i B vitamina koji imaju značajnu ulogu za uspostavljanje pravilnog metabolizma.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: