{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Trener savjetuje kako da ostanete dosljedni u vježbanju i tokom zime

6.1.2018. u 22:03
6
8
Trener savjetuje kako da ostanete dosljedni u vježbanju i tokom zime
6
Trener savjetuje kako da ostanete dosljedni u vježbanju i tokom zime
Tokom hladnih zimskih dana kauč i topla deka izgledaju udobnije nego odlazak u teretanu, ali nije teško ukoliko želite ostati u kondiciji i pripremiti svoje tijelo za ljeto. Privatni trener Max Zeumer otkrio je nekoliko savjeta kako da vratite volju i nastavite vježbati.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Na prvom mjestu je da se zabavite u svom klubu. Umjesto da na fitnes klub gledate kao mjesto napora i bola do željenog cilja, pokušajte da budete društveniji, upoznate se s ljudima koji treniraju u njemu i zajedno radite neke aktivnosti.

"Možda pronađete i novog najboljeg prijatelja. Meni je pomoglo. Uvijek sam uzbuđen da treniram s ljudima u klubu i uživam u odlasku u teretanu, a kada propustim jedan dan osjećam se čudno", rekao je Zeumer.

Ne pokušavajte da radite sve odjednom. Zeumer kaže kako je najveća greška pojedinaca kada pokušavaju sve odjednom da provedu - i vježbe i dijetu. Zbog toga neki i odustanu prije nego i počnu sa zdravim navikama.

"Najbolji način da uspijete jeste da razvijete pozitivne navike u jelu i vježbi tokom vremena. Napravite male ciljeve koje ćete lako postići i nadograđujte ih. Svaku sedmicu posvetite dan više vježbanju i zdravom obroku. Vremenom će vam to postati rutina", kazao je trener.

Fokusirajte se na ono s čim želite početi, a ne čega se trebate odreći.

"Često ni ne započnemo zdravi životni stil jer se previše fokusiramo na naše negativne navike i na to kako da ih zaustavimo. Radije se fokusirajte na sve pozitivne navike koje želite steći. Ako se postavite tako prestat ćete biti lijeni i ležanje na kauču ćete zamijeniti vježbanjem", rekao je Zeumer.

Vježbajte s trenerom ili pronađite partnera za vježbanje jer je istraživanje pokazalo da se u paru postižu bolji rezultati. Partneri u vježbi budu podrška jedno drugom jer razumiju kroz šta prolaze.

"I na kraju budite strpljivi. Potrebno je nekoliko sedmica ili mjeseci da imate vidljivu promjenu na svom tijelu. Nemojte da vas obeshrabri ako je ne vidite odmah i ne odustajte. Budite ponosni na sebe što ste postali jači, zdraviji i sretniji", poručio je Zeumer.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: