{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Profesor s Harvarda preporučuje da mišiće oblikujete plivanjem, pješačenjem i vježbama snage

17.10.2017. u 07:45
125
22
Profesor s Harvarda preporučuje da mišiće oblikujete plivanjem, pješačenjem i vježbama snage
125
Profesor s Harvarda preporučuje da mišiće oblikujete plivanjem, pješačenjem i vježbama snage
Foto: Ilustracija
Profesor na Medicinskom fakultetu na Harvardu I-Min Lee smatra da trčanje maratona nije najbrži način za oblikujete mišiće i predlaže pet vježbi od kojih ćete, tvrdi, imati više koristi - od gubitka težine, preko jačanja mišića i kostiju, do zaštite srca i neurosistema.
Lee tvrdi da je plivanje savršena vježba jer, osim što aktivira svaki mišić tijela ne stvarajući pritom pristisak na zglobove i kičmu, plivanje štiti mozak od starenja i jača srčani mišić. Plivanje preporučuje osobama koje imaju artritis i druga mišićno-koštana oboljenja.

Redovno plivanje (30-45 minuta) jača izdržljivost, podiže raspoloženje i smanjuje depresiju.

Druga vježba koju Lee preporučuje je kineska borilačka vještina Tai Chi koja je spoj blagih pokreta i meditacije, a koja za cilj ima pokretanje životne energije Chi. Tai Chi mogu prakticirati osobe u svakoj životnoj dobi, a posebna pažnja posvećena je dubokom disanju.

Lee ističe važnost vježbi snage koje povećavaju mišićnu masu i na taj način potiču metabolizam dok smo u stanju mirovanja, što rezultira povišenom potrošnjom kalorija. Za ove vježbe potrebne su vam sprave za vježbanje, tegovi i slično, no Lee naglašava da također postoje vježbe pomoću vlastite težine, poput čučnjeva, trbušnjaka i sklekova.

"Da bi vježbe imale rezultat, budite dosljedni", rekao je Lee.



Iako zvuči kao nešto prejednostavno, od čega nemate koristi, Lee ističe da je pješačenje veoma moćan lijek.

Nekoliko studija pokazalo je da polusatno pješačenje pozitivno utječe na tijelo i mozak. Pješačenje smanjuje rizik od bolesti srca i infarkta, poboljšava kvalitet sna, smanjuje rizik od visokog pritiska i dijabetesa, štiti od depresije, pomaže u borbi protiv stresa, smanjuje rizik od razvoja raka dojke i crijeva, poboljšava raspoloženje, potiče mršavljenje, pozitivno utječe na zglobove i smanjuje bol uzrokovanu artritisom.

Lee također preporučuje Kegelove vježbe koje su, naglašava, jednako dobre i za muškarce i za žene, jer jačaju zdjelične mišiće. Podsjeća da ti mišići (maternica, mokraćni mjehur, tanko crijevo i rektum) mogu oslabiti i da Kegelove vježbe pridonose jačanju tonusa mišića.

Rezultati istraživanja objavljeni su u izvještaju "Starting to Exercise" koji je objavljen u časopisu Harvard Healthbeat.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: