{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Osam fitness greški koje mogu ugroziti vaše vježbanje

23.10.2018. u 11:04
14
6
Osam fitness greški koje mogu ugroziti vaše vježbanje
14
Osam fitness greški koje mogu ugroziti vaše vježbanje
Ilustracija: Shutterstock
Vježbanje može pomoći vašem fizičkom, psihičkom i emocionalnom zdravlju, a osim što će vam dati više energije, potaknut će i vaš seksualni život.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Stručnjaci preporučuju tridesetominutno vježbanje pet dana u sedmici. Međutim, neke greške u vježbanju mogu učiniti više lošeg nego dobrog, piše WebMD.

Evo i koje su to greške koje osobe najčešće prave dok vježbaju.

Preskakanje vježbi

Neredovno vježbanje je najgora stvar koju možete uraditi svom tijelu. Ne samo da će vam otežati postizanje ciljeva, već ćete izgubiti i dio napretka koji ste postigli.

Obrok prije vježbanja

Ako jedete dva sata prije vježbanja tijelo će probavljati hranu, a krv neće proticati u vaše mišiće. To može utjecati na oporavak nakon vježbanja i dovesti do grčeva i mučnine. Umjesto toga probajte neki lagan doručak poput kriške namazane kikiriki puterom, pojedite bananu, malo grčkog jogurta, šaku šumskog voća ili nekoliko oraha ili grožđica.

Ne zagrijavate se

Početak vježbanja prije zagrijavanja može vam uštedjeti nekoliko minuta, ali to jednostavno nije dobra ideja. Vaše se tijelo mora zagrijati da bi podiglo tjelesnu temperaturu jer ćete na taj način opustiti mišiće i dati više mogućnosti kretanja. Zagrijavanje može biti i jednostavno kao lagano hodanje, trčanje ili biciklizam, samo budite oprezni da ne istegnete mišiće prije zagrijavanja.

Skakućete dok se protežete

Na ovaj način možete povrijediti svoje mišiće. Zbog toga, kada se rastežete čvrsto držite pozu 20-30 sekundi. Iako postoji balističko istezanje koje zahtijeva odskakanje, nemojte ga raditi ako pored sebe nemate profesionalnog fitness trenera.

Nemate dobro držanje

Ovo također može ograničiti vaš napredak, tako što može dovesti do pada ili povreda. Naprimjer, ako dižete veliku težinu pokušajte leđa držati ravno, ramena nazad i opustite koljena.

Zadržavate dah

Vrlo je važno obratiti pažnju na disanje. Zadržavanje daha ograničava količinu kisika koji ulazi u vaše tijelo. Kada podižete tegove duboko udahnite prije nego ga podignete, a zatim ispustite zrak.

Zanemarujete vaše mogućnosti

Nikada nemojte pokušati dizati veću težinu od one koju vaše tijelo može podnijeti. Na taj način se možete povrijediti. Ako već želite dizati veću težinu idite postepeno.

Ne znate se zaustaviti

Iako ste čuli izreku "Ako nema boli, nema ni napretka", prejaka bol može značiti da previše vježbate i da to trebate prekinuti. Sasvim je normalno da nakon vježbanja osjetite bol u mišićima, ali on obično traje samo 24 sata, no ako traje duže morate smanjiti intenzitet vježbanja.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: