|

Nikad nije kasno da počnete vježbati: Svi imaju iste predispozicije za dobijanje mišićne mase

Nikad nije kasno da počnete vježbati: Svi imaju iste predispozicije za dobijanje mišićne mase
13
E. Lj.
11.9.2019. u 22:53
0
komentara
13

dijeljenja
Nikad nije kasno da počnete vježbati: Svi imaju iste predispozicije za dobijanje mišićne mase Ilustracija: Shutterstock
Nikada nije kasno da počnete vježbati, jer bez obzira na to što nikada niste vježbali imate iste predispozicije za dobijanje mišićne mase kao i vrhunski sportaši, rezultati su posljednjih istraživanja.
Prije devet godina Jim Owen je shvatio da njegova karijera na Wall Streetu jako loše utječe na njegovo zdravlje te je počeo vježbati u sedamdesetim godinama. Svoje iskustvo pretočio je u knjigu "Pokreni se: Upute za vježbanje starijima od 50 godina". Ono što je Jim Owen napisao u svojoj knjizi sada je potvrdilo i istraživanje naučnike - svi imaju iste predispozicije za dobijanje mišićne mase.

Naučnici sa Univerziteta u Birminghamu su za svoje istraživanje uzeli dvije ciljane skupine, obje starije od 60 godina. U prvoj grupi bili su ljudi koji su vježbali barem dva puta sedmično posljednjih 20 godina, dok su u drugoj grupi bili ljudi koji su tokom svog života vježbali rijetko ili skoro nikako. Nakon što su obje grupe bile podvrgnute istim fizičkim naporima rezultati su bili iznenađujući - gotovo da nije bilo razlike u razvijanju mišićne mase između grupa. Redovno vježbanje pozitivno utječe na zdravlje i nikada nije kasno da se dovedete u formu, rezultati su ovog istraživanja.

Naravno, mnogo više benefita od vježbanja imaju mlađi ljudi jer se njihovi mišići brže razvijaju. Mišići se kod ljudi razvijaju kada su izloženi naporu, odnosno kada dolazi do mikrooštećenja mišićnog tkiva i vlakana. Organizam je naviknut na ovakva oštećenja te prilikom zarastanja mišići postaju jači i veći kako bi naredni put mogli lakše podnijeti taj teret i tu je, tvrde istraživači, sva nauka u vezi sa vježbanjem. Onima koji tek počinju vježbati preporučuju se da krenu sporijim tempom kako bi izbjegli povrede i mišićnu masu gradili postepeno. Naglašavaju da je najbitnije da razumijete svoje tijelo te da shvatite da je najbolje imati ujednačen tempo između napora i odmora mišića.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Trenutno nema komentara na ovaj članak.