Po EU standardima
1.5k

Poduzetna mama iz Zenice pravi regionalno poznate nosiljke za bebe

E. M.
Džana Hamedović (Foto: E. M./Klix.ba)
(Foto: E. M./Klix.ba)
Džana Hamedović je po rođenju svoje kćerke tražila adekvatnu nosiljku za bebu. S obzirom da na našem tržištu nije pronašla ništa što bi zadovoljilo njenu potrebu za udobnošću i ergonomijom, odlučila je napraviti svojoj bebi nosiljku, koja je danas brend Kloko.

Jedan mali obrt nakon samo nekoliko mjeseci postao je međunarodno poznat.

Džana je majka dvije djevojčice, profesorica, dizajnerica i preduzetnica. Od malena je pokazivala afinitete prema umjetnosti, a za vrijeme studiranja izlagala je komade odjeće na regionalnim sedmicama mode, dok je priča o nosiljkama došla po rođenju druge djevojčice.

"Kada sam dobila drugu djevojčicu, krenula sam u potragu i istraživanje o ergonomskim nosiljkama za bebe. Na našem tržištu postoje nosljke koje se rade po narudžbi i malo duže se čekaju, a s obzirom da nisam imala toliko vremena, odlučila sam da sama napravim nosiljku svojoj djevojčici. Pronašla sam posljednji EU standard, istražila šta treba jedna nosiljka da sadrži i napravila prvi šablon i našu prvu nosiljku. Tada se rodila ideja koja je zajedno sa nosiljkom evoluirala u današnju Kloko priču“, kaže Hamedović.

Sve više roditelja prepoznaje važnost ispravnog nošenja djece i, prema njenim riječima, jedan od glavnih ciljeva je ponuditi nosiljku u kojoj će se ispravno nositi djeca.

"Kada sam odlučila da se ovim bavim, odlučila sam da dizajniram dijelove i mehanizme na nosiljci po kojima će biti prepoznatljiva, a da i dalje ostane u okviru standarda sigurnosti. Danas se većina nosiljki na svjetskom tržištu podešavaju, odnosno, rastu s bebom, pa tako i naša. Potrudila sam se napraviti jedinstven način podešavanja koji je i u proceduri zaštite autorskih prava. Dosta ponuda je bilo i za otkup brenda i masovnu proizvodnju za zapadno tržište, ali još uvijek ja to radim malim koracima", kaže naša sagovornica.

Zadovoljna je odzivom roditelja koje žele najbolje za svoje dijete, a o izvozu i boljim poslovnim rezultatima se nada u budućnosti kada će se nosiljke, osim preko online platformi, moći kupiti i u prodavnicama.