Ljudi, pricate napamet. Toliko pametnih na jednom mjestu jos nisam vidio. Znate da serete po drugima, ali kad bi vas neko pitao sta uciniti, tu biste zastali, zatrokirali. Nije lako voditi klub i organizirati mase. Klub je kao i svaka firma. Ima svoje prihode i rashode. Cilj je maksimizirati prihode uz sto manji angazman kapitala. Legitimno je prodavati dresove, salove, kape, ulaznice, ponuditi marketinski prostor sponzorima.
Sve je to dobro radjeno u doba Konakovica (ukljucujuci i proviziju koju je UO morao odobriti), ali neki nakon njega nisu balansirali prihode i rashode. Tu je nastao problem. No, mozda ni samo neznanje nije razlog problemu...podsjetimo se 2008. godine smo se suocili sa globalnom recesijom kada je i veliki broj sponzora razmisljao kako da skrese troskove i prezivi - tako da je KK Bosna bila nisko na listi prioriteta kako je veliki dio marketing investicija bio zaledjen.
@u redu za panju Hamo haj jarane i to da cujemo :D
Prikaži sve komentare (206)