Za auto put treba dići kredi i on ce kasnije sam sebe otplaćivati. A ne da nam uvode akcize na gorivo pa da ga opee plaćamo kad se budemo vozili njim. Znači dva puta ga obični građanin plati.
To bi tako trebalo biti i tako se autoputevi prave u normalnim državama ..
Zašto to u ovoj vukojebini nije tako,pitaj lopove na vlasti..
Nema potrebe da naglašavam da pare od akciza idu njima i njihovim dupeliscima,a neku siću ostave i za autoput,kao fol da se nešto radi..
Što se tiče ovih akciza mišljenja sam da građani u hercegovini već plaćaju te namete,jer kako drugačije objasniti toliku veću cijenu goriva u odnosu na bosnu
@Ministarstvo Nije to bas tako....neke dionice imaju mali promet i ne mogu se otplatiti za 50 ili vise godina i to kad ne bi bilo nikakvih troskova odrzavanja. Medjutim, ima jedna pozitivna stvar oko autoputeva koja se ne moze izmjeriti - doprinos razvoju ekonomije kroz bezi promet roba i ljudi tako da svakako treba praviti autoputeve!
@Geograf Nisam rekao da ne treba. Al evo ja sam iz Tuzle, tu boravim 95% svog vremena. Kako zbog posla tako i zbog porodice. Znači ja ću plaćati korz gorivo cijelu godinu taj autoput iako ga neću vidjeti dva puta u godini. I plus kad ga vidim i ta dva puta ope ću morati da platim.
@gasilec1 a što su se doveli u tu situaciju da ne imiruju ranije obavee po kreditima. Uzimali loše kredite pa im sad niko neda novi bez jakih garancija u vidu većih prihoda kroz akcize.
@Ministarstvo Ma znam da nisi rekao da ne treba...Jbg brate, vecina ljudi ne koristi svakodnevno ali mozda tvoja firma koristi, mozda ce doci neki investitor itd...To je ona korist o kojoj sam govorio a koja se ne moze izmjeriti, a od koje drzava ima korist, a samim time i gradjani na taj neki indirektni nacin :)
@Geograf Ali tu korist plaćam ja iz svog džepa. Nemam ja ništa protiv da plaćam, al samo na jedan način. Pa nek bude kroz akcizu al da kad se vozim bude besplatno. Il da nema akcize pa da platim kad budem vozio tim putem. A ne ovako na sve moguće načine po mom džepu.
autoput u našim uslovima gradnje(brdoviti i planinski krajolik) mali broj prometa (malo stanovnika), nestrateško područje za putovanja stranaca, je neodrživ.skup za održavanje i sl. pojeșće sam sebe i na kraju kao i hrvatska ćemo ga morati privatizovati. idealno rješenje su bile brze ceste.helem ne pitamo se mi.