bravo LEJLA! upravo o tome se radi!
na stranu ovi patetični i nadasve smiješni komenatri putnika i poređenja sa izbjegličkim kampovima, ali suština priče je u tome kako je Relax uradio sve da zaštiti svoju guzicu, a putnicima se nisu udostojili dati ni pravu informaciju!!!!!
najlakše je reći \"mi nemamo ništa sa rasporedom letenja\". da, nemate ništa s tim, ali imate SVE sa aranžmanom koji je VAMA plaćen unaprijed, a koji između ostalog uključuje i adekvatan prevoz!!!!
kao i u svakom drugom biznisu koji podrazumijeva podugovarače, izvođače radova, nabavljače i turističke agencije kupuju usluge avio kompanija kako bi osmislili svoje proizvode - \"paket uslugu ljetovanja\" (naprimjer). i kad prodaju takav paket, ne mogu NEMATI NIŠTA sa dijelom paketa!?!?!?!? jer putnik nije kod relaxa platio vodiča, hotelu platio smještaj, a avio prevozniku let. ne, nego je SVE platio relaxu!!!!
a relax zaboli neka stvar za logikom...