ako je autobus u kvaru, onda ta linija ne radi. pa gdje to ima, bože sačuvaj. nevjerovatno je da glavni grad jedne države u evropi ima ovakav gradski promet.
gras će uskoro doživjeti sudbinu mnogih poduzeća u sarajevu, veliki broj ljudi će ostati bez posla, veći dio prihoda će ići u ruke privatnika, a ne kantona, a političari koji su to omogućili osigurat će sebi vikendicu u rakovici.
ova priča sa oručom je tipična priča koja otkriva mentalitet sarajevskih čaršijanera. on u ono vrijeme prekidom štrajka i vozeći minibus svjesno minira pokušaj radnika da se suprostave nasilju politike nad grasom. klasična izdajica, ali u sarajevu takvi likovi imaju plodno tlo i budu hvaljeni od čaršijanera jer isti ne moraju pješke se spuštat s brda. ko lafo sarajevska raja, a pozadina je goli interes.
prava raja bi pomogla grasovcima i s njima bi krenula na parlament i zbacila s vlasti gamad koja pljačka ovaj narod.
daj boze da ode u privatne ruke...gradjani vise nece biti sisani za odrzavanje ovog preduzeca (kojeg vode vrlo lose), za dobavku novih vozila, za servisiranje vozila, itd...to ce biti odgovornost privatnika. oni koji i ne koriste gradski prevoz, moraju da placaju te troskove. a privatnik ce jos uvijek placati poreze na profit (koje ovo preduzece trenutno ne pravi), koji idu u kasu kantona.