Ova Lada se moze takmiciti sa Golfom 2 u svemu osim u potrosnji,Dacii nije ni do koljena.
Skoda Fabia je spejs satl za bilo koju ladu nema smisla porediti ova 2 auta.
ruski@
Koliko sam ja razumio Renault-Nisan tek trebaju da dotjeraju Ladu,
Ja sam imao priliku voziti Ladu i Fabiu i mogu reci da je Lada poluproizvod,stara tehnologija itd...evo u firmi nam je upravo stigla Niva 1.7 benzinara koja trosi 18 litara na 100km,moj sef nije vjerovao pa je i sam probao i uvjerio se.
Koliko su malo Rusi ulozili u Nivu je nevjerovatno,za 20-30 godina osim sauga i stop svjetala nisu nista mjenjali,a s malo ulaganja mogla bi postati respektabilan terenac.
Movie@ Renault jeste firma koju treba respektovati ali tehnologija koja se ugradjuje u Dacie i koja se planira ugradjivati u Lade tehnologija stara 7-10 godina.
VW je od Skode napravio moderan auto sa tehnologijom koja se ugradjuje u VW modelima,cak su neki motori imali premijeru u skodi pa tek onda u VW vozilima,mislim da je Fabia brend koji se treba porediti sa izvornim markama Clio Pezo a ne sa Daciom i Ladom.
Francuska vozila su sto se tice udobnosti najbolja, ali njihov motor je samo za mazohiste. Dijelovi skupi zara, a nisu narocito kvalitetni pa da traju. Zato i kazem..daleko obici tu njihovu fabriku. pOzz
Movie@
Iako koristim VW nemislim tako,ako Renault uspjeva napraviti kvalitetan motor za Formulu 1 mislim da znaju napraviti motor za seriski auto.
Sto se tice dijelova cijena orginalnih dijelova je izjednacena,ako odes u ASU i kupis orginalni set za zamjenu zupcastog remena za motor 1,9TDI taj set ce te kostati:
zupcasti remen = 40km
spaner = 80km
rolica ili klizac =60km
to je ukupno 180km.
Nisam provjeravao ali mislim da su cijene u Renaultu slicne,sad drugo je sto smo mi imali TAS pa smo naklonjeni VW grupaciji samim tim VW auta ima vise na cestama vise prodavnica snadbjeveno VW djelovima pa neki dio ŽLJ klase mozes uzeti u pola cijene pa mozda predjes 120000km s njim a mozda zeznes cijeli motor.
ruski@ ovo je koncept ili ? ovo jos nisam vidio na nasem trzistu.Kod Nive nije problem dizajn jer Niva nije sminker kao vecina danasnjih terenaca,Niva ima najbolje karakteristike po pitanju probijanja prtine i penjanja po utabanom snijegu do pola metra,problem Nive je u njenom motoru koji trosi previse i previse se kvari pogotovo kako su stavili automatski saug,problem u mjenjacu koji ima previse kratak hod a usto i zapinje pa nisam siguran kad je u brzini,problem sa reduktorom koji se zbog nekakvog sarafa zakuje kad ti je najpotrebniji,problem u tankim i slabo pricvrscenim plastikama koje zvone i po asvaltu,sve u svemu auto je puno gremlina ali ako Renault apogotovo Nisan budu htjeli od ovog krsa napraviti auto sigurno da ce to biti dobar terenac koji ce moci konkurisati i mnogo jacim markama,naravno ako njene uzlazne sposobnosti ostanu na nivou kao sada.
Movie@ Moj kolega kaze da je za Golfa 4 motor 1,9 TDI 4 dizne (pumpa dizna) platio 2000 km i jos morao dati svoje potrosene dizne sa auta. Znaci cijene u ovlastenim servisima su za svako vozilo priblizno iste. Jedan far za Fabiu 2 kosta 280 km bez pdv-a. Sigurosni pojas za Fabiu 2 kosta 250km bez pdv-a.
denis1977
Niva Chevrolet je model koji se proizvodi od 2002 sa stilizovanom šasijom Nive i motorom Chevroleta.
U Rusiji kao terensko vozilo vojska i policija nikada ne koristi Nivu nego UAZ.
http://www.uaz.ru/eng/models/hunter/
Ne znam koji ima euro standard, ali im je sajt preveden na strane jezike tako da pretpostavljam da mogu izvoziti i u Evropu
ruski@
neznam kakav je VAZ osim kad ga Efendija drzi ;) samo znam da s kratkom Nivom i 4 dobra lanca nema terenca koji se moze popeti gdje moze Niva samo treba istjerati gremline iz auta i ugraditi VW 1,9 SDI uz povecanje cijene od 3-4 hiljade km bio bi pun pogodak,smanjili bi troskove sa 18l na 100km na oprilike 10l na 100km ovako vise potrosimo na gorivu nego na kupovinu nove Nive.
A zbog čega plin ne ugradite. Bila bi velika ušteda.
Evo našao sam jedan UAZ Hunter u Slavonskom Brodu, znači da se može uvesti i registrovati. Postoji dizel varijanta 2,2 sa deklarisanom potrošnjom 10 l.
http://youtu.be/WopvADDNl-U
Ruski proizvođači ne obraćaju baš mnogo pažnje na uštedu goriva , jer je kod njih gorivo otprilike 1 KM. Mislim da im je to velika greška, jer gube kompletno evropsko tržište.
Vodili bi oni racuna o potrosnji,ali nisu sposobni napraviti stedljiv motor,izgleda da je kod njih konstruktor motora umro prije 30 godina pa guraju isti motor dok se nerodi neki novi konstruktor.
Razumijem da za njihove pogotovo Sibirske uslove i nije dizelas jer nafta ledi u Sibiru ali ako misle da prodaju te Nive moraju se malo vise potruditi tj.sklopiti ugovor o isporuci dizel motora sa nekim jacim proizvodjacem dizelki.
Plin nebi preporucio ni najvecem neprijatelju,posao koji ja obavljam zahtjeva voznju po planinama u svim mogucim uslovima,postoji mogucnost i prevrtanja pa je plin iskljucen.
Ovaj VAZ skakuce dobro po blatu ali zbog lakse karaserije,kratkog medju osovinskog razmaka i odignute karaserije Niva pobjedjuje puno jace igrace od VAZ-a.
Nerazumijem zasto Rusi,zakleti neprijatelji Amera kopiraju izgled njihovog djipa,pa stavio bi mu prednji izgled od dajca ali nebi se podcijenio i kopirao Americko auto.