Lada bi na evropsko tržište trebala izvesti blizu pet hiljada automobila godišnje. Glavna konkurencija Granti su Dacia Logan i Škoda Fabia, čije cijene su oko 13 hiljada eura.
AvtoVAZ je jedini ruski izvoznik lakih vozila u Evropu. Izvoz u evropske zemlje Rusiji je potreban samo kako bi podigla ugled domaćih automobila u zemlji, tvrde iz AvtoVAZ-a. Potez je više politički, nego ekonomski, smatraju analitičari. AvtoVAZ se u Evropi može takmičiti jedino niskom cijenom, s tim da je proizvodnja jeftinih automobila u Evropi već razvijena, a lokalno tržište se smanjuje.
Prodaja automobila u Evropi opada već dvije godine, usljed recesije u Eurozoni. Prodaja novih automobila u junu je bila najniža još od 1996. godine, sa padom potražnje na 1,134 miliona vozila, što je niže za 5,6 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
AvtoVAZ-ova prodaja u Rusiji je niža za devet posto u odnosu na prošlu godinu. Kompanija planira revitalizirati proizvodnju 2016. godine novim modelima razvijenim sa Renaultom i Nissanom, koji preuzimaju kontrolni udjel u kompaniji. Unajmili su i nekadašnjeg šefa Volva stylinga Stevea Mattina, kako bi preuredio Ladin zloglasno dosadan dizajn.
"Željeli smo stvoriti nešto što izgleda robusno, pogotovo ako u obzir uzmemo teške uslove na ruskim putevima. Također je potrebna i jednostavnost u jeziku dizajna, a želimo i da emocionaliziramo brend bez prekomplikovanih linija u svim smjerovima, kao kod drugih proizvođača. Dizajniramo za rusko tržište, ali mislim da će automobili biti privlačni i van zemlje zbog modernog dizajna, promjene u proporcijama i generalnih poboljšanja", rekao je Mattin.