Mogao je ovaj strucnjak reči koliki je dnevni promet vozila(imaju oni senzori koji evidentiraju saobraćaj) pa onda izjaviti koliki je procenat saobraćajnih udesa sa težim povredama i smrtnim ishodima.
Smanjenjem brzine se ništa ne dobiva i kažnjava se 95% vozača koji poštuju saobraćajne propise.
Ovi što krše njima ništa ne znači jel 50 ili 60, oni ubijaju sa 100km/h kao divljak Sefić.
svaki dan na glavoj saobraćajnici u Sarajevu budu po 2-3 sudara, nekad i vise. to stvara ogromne guzve. svi ti sudari su nastali pri normalnoj brzini oko 60 kmh. da su vozili 50kmh vjerovatno bi bilo manje sudara samim tim i manje guzvi. ja sam cesto za volanom. kontam mozda i da se proba sa smanjenjem da vidimo hoce li biti rezultata barem kad su ovi svakodnevni sudari u pitanju
ali naravno da naprave zeleni val i da prilagode sve i sporedne semafore toj brzini... sa 50kmh bi imali vise vremena za reagovati u slučaju nekih situacija i sigurno bi bilo manje saobracajnih. sto se tice ovih pilota sto voze 100+ njima oduzimati vozila na licu mjesta.
Pa ne mogu biti veći stručnjaci od švicaraca.Zakon u Švicarskoj brza vožnja visoke novčane kazne i zatvor do 4 godine. Određeno zakonom kada prebrza vožnja postaje krivično djelo. https://www.ch.ch/de/fahrzeuge-und-verkehr/verhalten-im-strassenverkehr/verkehrsregeln/geschwindigkeitsuberschreitung/#raserdelikte