Koncept stiže u Ženevu
1
Citroen DS4 Racing sa 260 KS
Malo se raspitaj koliko je bolji hidroaktiv od toh pneumatskog ovjesa. Pa i Mercedes je tražio licencu od Citroena pa je nije dobio. Citroen je jedino prodao licencu RolsRojsu jer nisu konkurencija jedni drugim. Ugrađuje se u C6 i u skuplje i bolje opremljene C5 zadnje generacije dok je u prethodnom C5 bila standard. Ali fazon je što C5 2.0 HDI sa ekskluziv opremom i hidroaktiv ovjesom košta 45000 KM, a toliko košta kltara Pasat. A o uživanju u vožnji ne treba pričati. Po svemu ga dere C5. Provozaj se u oba pa ćeš vidjeti. Takođe nema problema sa diznama kao 2.0 TDI, 4X4 se ne ugrađuje jer za takvo auto i nema neke potrebe za 4X4 pogonom i ne traži se puno uopšte. DSG-u svaka čast na brzini, ali i on je veoma nepouzdana roba.
Prikaži sve komentare (18)