Koncept stiže u Ženevu
1
Citroen DS4 Racing sa 260 KS
Komentari (18)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
savrsen zivota mi
poceo i citroen dobra auta praviti :))
Uostalom nisam ja kriv što je Pasat B6 od strane korisnika proglašen za najnepouzdanije auto u klasi. Takođe nisam ja kriv što VW vara lakovjerne pa tako reklamira najnoviji Pasat kao potpuno nov model, dok je on na platformi Golf-a 5. Pri tom cijene su urnebesno visoke.
Malo se raspitaj koliko je bolji hidroaktiv od toh pneumatskog ovjesa. Pa i Mercedes je tražio licencu od Citroena pa je nije dobio. Citroen je jedino prodao licencu RolsRojsu jer nisu konkurencija jedni drugim. Ugrađuje se u C6 i u skuplje i bolje opremljene C5 zadnje generacije dok je u prethodnom C5 bila standard. Ali fazon je što C5 2.0 HDI sa ekskluziv opremom i hidroaktiv ovjesom košta 45000 KM, a toliko košta kltara Pasat. A o uživanju u vožnji ne treba pričati. Po svemu ga dere C5. Provozaj se u oba pa ćeš vidjeti. Takođe nema problema sa diznama kao 2.0 TDI, 4X4 se ne ugrađuje jer za takvo auto i nema neke potrebe za 4X4 pogonom i ne traži se puno uopšte. DSG-u svaka čast na brzini, ali i on je veoma nepouzdana roba.
Hydroactive ovjes hajde ok, ostali proizvođači između ostalog i vw pored klasičnog ovjesa u višim klasama nude i zračni ovjes. Ukoliko modela danas citroen ugrađuje hydroactive ovjes. U C6 i u poneki C5 od čitave game. ukratko toliko
Poštovani ljubitelju VW-a, nađi mi Pasata ili Pheton-a sa hidraulikom. Nema. aha. A Citroen ima još od 50-ih godina prošloga vijeka. Aha
Postovani ljubitelji citroena, nadjite mi c5 dizel automatik sa pogonom 4x4, aha nema, e mozda je zato passat skuplji, dobro sta je sa c4 da li on ima 4x4, mozda berlingo , jer vw kedi ima dsg 4motion, jedini u svojoj klasi, ukratko toliko
E moja VW grupacijo... pokrij se po ušima i ne izlazi iz rupe...
KO NEMA ZA OVU MASINERIJU SAXO VTS 1.6 16V VTS GRMIIIIIIII
@psa Jesam li te uvrijedio što sam rekao \"papak\". Pa izvini, ali takvo razmišljanje se ovde može čuti samo od ovih zadojenih sa VW-om. Ako si neki izuzetak onda se izvinjavam. Tvoje post me navodi samo na to da si pripadnik ovih što govore \"švabo ili ništa\". Ako nisi ni taj opet se izvinjavam. I ne, ne vrijeđam se zbog ove tvoje reakcije jer na internetu se svašta može pročitati. Ali tvoje mišljenje o francuzima mi ne liči na nekoga ko je ljubitelj istih, a ni na nekoga ko je ljubitelj italijanskih auta jer se i oni \"često mijenjaju\". Evo sad ću biti kulturniji pa ću pitati koji se to model francuskog proizvođača kraće proizvodio od ekvivalentnog modela drugih proizvođača. Pa evo ti recimo primjer za P205 koji se proizvodio od 1983 do 1998. godine. Za taj vremenski period su se izmjenile 3 generacije Pola. Stvarno ne kontam na osnovu čega zaključuješ tako. Evo za vrijeme P407 su se izmjenile 2 generacije Pasata.
@JOJ NENO Ma ja. Bolje kupit BMW za 100-150 hiljada, i prodavat ga za 3-4 godine za 40 hiljada. To je već pametna investicija.
dadnem 40 hiljada za 3 mjesec 20 kosta katastrofa brate BMW
@ja Znaci ja nisam nikoga uvrijedio,i ne sjecam se da sam ikoga nazvao imenom. Ali eto tebi cu priustiti jedno, *ebo te papak u usta , kopile neodgojeno. Eh sad, isto tako ne sjecam se da sam ista rekao povodom njemackih auta, evo pogledaj ponovo ćoro ćoravi musavi. Niti sam poredio francuze i sa jedinm od proizvodjaca, samo sam rekao da ; previse stancaju modela i nakon 206 ice nema auta koji je zaživio i doživio kult kakav je imala 206ica, jer jednostavno nedaju šansu da se auto kao model kako treba razradi. To je moje mišljenje. Nije mjerodavno , jer nisam stručnjak, ali imam pravo kad kažem da je unazad 3 god psa grupacija pustila oko 20 modela od kojih ni jedan nema ni jedno mjesto medju prvih 10 ni po sigurnosti, ni po kvaliteti ni po ekonimicnosti......
@psa Šta lupaš gluposti. Pa pogledaj koliko traju modeli PSA grupe, a koliko drugih proizvođača. Sve je to isto. Pa pogledaj papak koliko često VW izbacuje nove modele. Češće nego PSA grupa. I šta oni su sad dobri zato što im svaka generacija auta izgleda isto kao prethodna. Dobri su zato što varaju ljude. Zato što im je Pasat 7 koji se reklamira kao potpuno novi model, a u stvari je na platformi Golfa 5 iz 2004. godine. Dobri su zato što je nov Pasat skuplji u startu od C5 za 10-15 hiljada KM. I onda pričaš kako je polovan Pasat skuplji od polovnog C5. Ako nemaš šta konkretno reći onda se nemoj ni javljati. Ovaj DS4 je bolji od svih tvojih dragih švaba iz iste klase. Ne da je bolji nego je avion u poređenju sa njima.
bolje izgleda nego golf r i audi rs 3, ali necemo sporediti ono ispot haube
Još jedno auto koje sebi ne mogu priuštiti
DOBAAAAAAAAAAAAAAAR uh svrsio