Iz ugla kognitivnog razvoja ličnosti ova logika je sasvim ispravna jer je razredna nastava od I – V razreda jedino primjerena uzrastu djeteta i logično je da se temeljna uloga učitelja zadrži i petom razredu. Redovita nastava odnosi se na obvezno uključivanje djece starosne dobi od pet i pol do petnaest godina u odgojno-obrazovni rad osnovne škole, koji se u pravilu organizira kao razredna nastava za učenike od I do V razreda i kao predmetna nastava za učenike od VI do IX razreda. U svih 9 /devet/ kantona, distriktu Brčko, Republici Srpskoj se ovo poštuje, samo u Sarajevu radi ko šta hoće. Čak i u Crnoj Gori, i drugim zemljama reformisanih škola se jasno zna da je razredna nastava o I do V razreda, a da i ne pominjemo zemlje Europske unije u kojima je razredna nastava čak i do 6 /šestog/ razreda.
Prikaži sve komentare (32)