Interesantna spravica uz koju me vežu lijepe uspomene iz 80-tih! Prvi ovakav se kod nas pojavio na Yu reliju 83 i vozio ga je Bugar Tchubrikov. Čuveni Rile, šef tehničkog pregleda, se "provalio" kad je tražio da otvore prednju haubu da pogleda motor, zatim zadnju i tek nakon toga su ga i našli ali u sredini!
a Brane Kizmič i posle njega Romana Zrnec onu 5-icu turbo. romani pukla guma i nije imala snage da je sama zamijeni. eeee nekada je reli bio reli
@tarcin11 A ja taj Yu reli 85 kad je Romana vozila 11 Turbo, startovao sa Kuzmičevim trening autom, isto 5-com Turbo, i po dogovoru odmah nakon starta "odustao"! Naime, falio je auto da bi se njegova klasa bodovala pa je mene zamolio da startam. Negdje 88 smo kod mene u servisu popravljali motor na jednom ovakvom, crkla turbina a zatim i radilica. Dijelovi stigli za 24 h iz Pariza! Ja stavio 5000 Maraka u zadnji đep i rekao mu da uzme pare kad se nagnem i ostavi auto!
Prikaži sve komentare (21)