Komentari (149)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Autobusom od BL - SA treba izmedju 5 i 6 sati. Cijena skoro ista a sa vozom je daleko ugodnije i sigurnije se voziti, pogotovo sto su potpuno novi. Nevidim nikakav razlog zasto bi se neko hebavao sa autobusima pored ovoga. Barem dok se ne osposobi autoput.
Jebote na ovom klixu sve strucnjaci ekonomije, inzinjeri itd, a nezaposleni. Vi bi i Japanu nasli nedostatke.
Dodino selo povezano po prvi put povezano sa civilizacijom
31 prodata karta,ostalo ttroje imali mjesecnu...
Nemamo mi usadenu kulturu za voznju vozom, nismo mi nacija koja ce pratiti trendove, nazalost smo malo vise ruralna nacija...a ovi sto su se toliko bunili oko kupovine novih vozova, garantujem da nisu niti ce kada sjesti u njega iako je zapoceo da kruzi po BiH, njima su roditelji kupili nove automobile.
@fios i ostali jarane i ostali
Taj debakl nije neocekivan. Prvo, voz je prespor. Drugo, iako su najveci gradovi sad povezani prugom tj vozom, BiH nema razvijene zeljeznicke mreze tako da se moze vozom do svugdje, zbog cega je jednostavno povoljnije putovati autom. Trece, sumnjam da postoji veliki interes za putovanjem na relaciji Banjaluka - Sarajevo uopce. Putovala sam kombijom od Banjaluke do Sarajeva jednom, putnici nisu punili ni taj mali kombi a kamoli bi Talgo voz.
Ja za 26 maraka odem u Split jarane iz sarajeva
VRLO JE BITNO DA SU NAJVECA BIH GRADA MEDZUSOBNO POVEZNA
da nije bilo Tita ne bi se oni nigdje ni vozili jer pruge ne bi ni bilo..i ovo sto im je ostavio u nasledje ne mogu da odrzavaju kako treba..jer tesko je puniti svoje dzepove i jednog kruga ljudi i ulagati u drzavu ne ide to tako... 300km autoputa grade 20+ godina sta reci..ovaj postojeci krpljen 100 puta nikakav..
@SeherBosna nije bitno sta i kako je on bio i kome je donio prednosti i mane,vec to da je on izgradio to sto ovi danas ne mogu ni da drze u ispravnom stanju, a da ne pricam o gradnji novog..tako da oladi
@saibaba ko prica o autoputu? , nisma ni rekao da je gradio autoput,ali puteve jeste..problem je taj sto je on gradio i gradio i puteve i zeljeznice i fabrike gdje smo proizvodili sve moguce da nam uvoz nije bio potreban jaka industrija bila svi zaposleni u industriji..a danas nemamo 5 jakih industrijskih firmi da posluju dobro..sve su opljackane privatizovane kriminalno i unistene opustosene...zato je ovaj Balkan rupa sada i svi se*u na nas kako hoce..
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
meni nije jasno sta radi 3000+ ljudi u grani prometa koja je kod nas na tako niskom nivou? i to u oba entiteta (doduse prema podacima u fbih je nesto bolja situacija...)
Ovo su malo gluposti, ali eto. Talgo iz Sarajevo u Mostar stize za tacon 2 sata, sto znaci da mu je prosjecn brzina oko 60 km/h. Ako ukljucimo stajanje, i kratko cekanje, onda znamo da BiH voz ide brzinom od nekih 90 km/h od Sarajeva do Mostara. Do Mostara je normalem autom tesko stick za 2 h, a ovako sa rahatom odes sa vozom, popijes kafu, citas Klix preko Wi-Fi-ja. =)))
Preko 6.000 ljudi zaposleno u zeljeznicama koje nista ne rade i nigdje ne vode...
sta reci..najveci gubitasi a radnika kao neka silna firma..
Ali ovaj voz moze da juri citavih 60km/h na nasim prugama a inace mu je brzina 160km/h... upisam im se na prugu i voz
Onog ko je utalio ove vozove i narod opteretio da ih placaju treba vuci na svakoj relaciji ko magaren za vozom.. Kupiti moderni voz tamo nekad davno prije nekoliko godina da vozi po sinama austrougarske pa koji je to moroncina mogao dopustiti...treba musvu imovinu zaplijeniti i otplatiti ovo cudo 5 sahata sar bl...ciganluk pa makar u prvoj klasi se vozio
A gdje Vam je marketing ????? Voz koji reklamira Hrvatska Zeljeznicar na relaciji Osijek - Split vozi 24 sata a ipak I'm putnika jer su ljudi culi za to, usput Ima I K-15 !!!
Jel i ovaj Voz bio ukrasen detaljima iz BH Istorije, vjerskim obiljezjama Bosnjackog i Hrvatskog naroda, i porukom "RS je Bosna i Hercegovina"? Ako nije steta, trebalo je da Vlasine kusaju malo vlastitog recepta.
Ma puno je za njih u RSu 26 maraka...