biznis
62

Sredinom aprila druga konferencija o trgovačkom sektoru u BiH

Klix.ba
U organizaciji In Academy i InStore magazina koji su sastavni dio kompanije Altermedia d.o.o., 19. aprila 2016. godine se održava FMCG Summit u Kongresnom Centru Ilidža.

Cilj Summita je da na jednom mjestu okupi cijelu FMCG industriju (proizvođače, distributere i trgovce) iz Bosne i Hercegovine i regije, te da se odgovori na aktuelne teme i izazove.

Govornici će, predstavljanjem najboljih praksi, podijeliti svoja tržišna iskustva i dati konstruktivne prijedloge za dalje unaprjeđenje poslovanja od kojih će svi učesnici imati dugoročne ekonomske benefite.

"Ako ste umorni od korištenja istih strategija i ideja i nedostaje vam inspiracije i poslovnih rješenja, pridružite nam se drugom FMCG Summitu Sarajevo i osigurajte svoju strategiju za uspjeh", navode organizatori.

Cjelokupan program FMCG Sumita bit će usmjeren na odnose između trgovaca, proizvođača i distributera sa fokusom na pitanja i odgovore o novim modelima distribucije, te posebnim fokusom na razvoj trgovačke marke i inovaciju kao načine stvaranja kompetitivne vrijednosti unutar industrije.

"Očekujemo oko 550 učesnika vlasnika kompanija, direktora kompanija, direktora prodaje, Key Account Managera i veći broj ljudi iz prateće industrije koji su zainteresovani za trendove u FMCG industriji", navode organizatori.

Generalni pokrovitelj Summita je kompanija Bingo.

Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, AS Group, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Atlantic Grupa, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar

Medijski partneri: RSG, Hayat, Pink BH, ATV, Face TV, Klix.ba, Faktor, RTV USK, Business Magazin, Novaoprema, Led media, In Store Magazin, In Bar Magazin, Talk in Business.

Za sve dodatne informacije posjetite www.fmcg-summit.ba.