|

Uspješno završen najposjećeniji FMCG Summit: Saradnjom i partnerstvom možemo zajedno rasti

Uspješno završen najposjećeniji FMCG Summit: Saradnjom i partnerstvom možemo zajedno rasti
98
Klix.ba
19.4.2016. u 20:01
1
komentara
98

dijeljenja
Uspješno završen najposjećeniji FMCG Summit: Saradnjom i partnerstvom možemo zajedno rasti
Glavna poruka ovogodišnjeg FMCG Summita je da samo međusobnom saradnjom i partnerstvom možemo zajedno rasti.
Više od 500 učesnika ovog Summita imali su priliku da kroz 15 prezentacija čuju koji su to izazovi u budućnosti FMCG industrije u Bosni i Hercegovini, i kako unaprijediti prodajni mangement u FMCG industriji.

Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina, kao jedan od organizatora Summita izrazio je zadovoljstvo ovim Summitom i glavnom porukom koju nosi.

Rusmir Hrvić, prvi čovjek grupacije AS također je bio jedan od učesnika drugog FMCG Summita: "Drago mi je što se Summit održava ponovo i što smi mi dio toga“, rekao je.

U tematskkom dijelu bloka koji je posvećen budućnosti FMCG industrije govorili su Branislav Lovrić iz kompanije Podravka koji je kroz primjer Podravke govorio o inovativnosti i o tome kako širiti kategoriju i razvijati nove nove proizvode. Nataša Gaon-Grujić iz Atlantic Grupe je kroz primjer inovacije učesnicima govorila o redizajnu, otvaranju novih kategorija unutar kategorije pašteta dok je Janja Božić Marlot iz Mediane pokazala koje su to kupovne navike građana zapadnog Balkana.



U nastavku konferencije govorilo se o unapređenju prodajnog managementa u FMCG industriji. Savjete o tome kako dobiti i zadržati listing na drugom FMCG Summitu podijelila je i Davorka Biondić Vince iz kompanije Biondi. Adnan Misimović iz kompanije Megamix govorio je o tome kako distributer vidi razlike između svojih proizvođača i gdje su prilike za poboljšanje odnosa. Admira Isaković i Emina Mušinović ispred Drogeriemarkt kompanije su kroz primjer učesnicima pokazale kakvu budućnost privatne marke vidi trgovac.

Konferencija je završena okruglim stolom gdje su panelisti Sead Bašić, Elma Pašić, Edin Ibrahimović, Nataša Gaon-Grujić i Miroslav Soldat donijeli zaključak da samo zajednička saradnja može napraviti proboj FMCG u BiH.

Generalni pokrovitelj Summita je kompanija Bingo. Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Argeta, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o Peugeot Koncesionar, LRC BIS.
Prijavi grešku


Komentari (1)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...