|

FMCG Summit: Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?

FMCG Summit: Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?
40
Klix.ba
18.4.2016. u 16:14
6
komentara
40

dijeljenja
FMCG Summit: Kako podignuti FMCG u BiH na višu razinu?
FMCG je skraćenica za "Fast-moving consumer goods" ili distribucija robe široke potrošnje. FMCG industrija su proizvodi koje ljudi koriste svakodnevno.
Kakvo je stanje FMCG i kako podignuti ovu industriju u BiH na višu razinu, na drugom Sarajevo FMCG Summitu u panelskom dijelu konferencije razgovarat će panelisti: Sead Bašić, Elma Pašić, Edin Ibrahimović, Nataša Gaon-Grujić i Miroslav Soldat.

Na okruglom stolu panelisti će tražiti odgovor na pitanje kako napraviti proboj FMCG u BiH? Tržište nudi puno prilika – dešavaju se preokreti na tržištu, potrošači mijenjaju navike, konkurencija je sve jača...

Kako to iskoristiti? Kako unaprijediti KAM? Gdje su prilike za poboljšanje odnosa sa trgovačkim lancima?

Na ova pitanja i mnoga druga odgovorit će se na FMCG Summitu, koji se održava sutra, 19.04. u Kongresnom centru Terme. Moderator okruglog stola je Darko Vaselić, ekspert za Category Management InAkademije.

Partneri: Podravka, Ledo, Zvijezda, Klas, Grand Black'n'Easy, Sarajevski Kiseljak, Sarajevska Pivara, Menprom, Atlantic Grupa, Nelt, Planet, Konzum, Geneco, Megamix, Blok d.o.o. Peugeot Koncesionar, LRC BIS.

Medijski partneri: RSG, Hayat, Pink BH, ATV, Face TV,OBN, Klix, Faktor, RTV USK, Business Magazin, Novaoprema, Led media, InStore magazin, InBar magazin, Talk in Business, Manager, Dnevni list.
Prijavi grešku


Komentari (6)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...