Komentari (120)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hastor ih zadeverao. Bosanac je cudo, ojadio veliki WW. Aferim majstore!
@FinciSejdic Nije on nikoga nista ojadio. On je sebi mogao priustiti gubitak VW-a jer nije rizikovao bankrot. Gubitak jeste imao, medjutim bankrot cisto sumnjam. Drugi dobavljaci u Njemackoj si to nisu mogli priustiti, desetine hiljada su ti auto giganti u Njemackoj potezom pera poslali u bankrot. Kako god, Prevent i Hastor su uradili jako dobru stvar za dobavljace iz Njemacke u kojima radi stotine hiljada Njemaca.
Prije ove pandemije, Prevent grupacija je 2019. uprihodovala oko 485 miijuna km u BiH, a 2018. oko 630 mil. km. Ne znam da li je to zbog rata sa Volkswagenom, ali su im dobro roknuli prihodi i dobit u 2019. u odnosu na 2018. Također su povećali gubitke u 2019. u odnosu na 2018. i imali manji broj zaposlenih. Dakle problemi su počeli za Prevent grupaciju prije pandemija, a kako stoje sad kada je autoindustrija pala za 60%, sigurno ne najbolje.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Tekst ko lektira u osnovnoj 🙄 Bravo Nijaze, ne daj na svoj narod, dosta su nas smatrali jeftinom radnom snagom.. Izdrzi do kraja, uzmi svaki cent koji mozes.. VW drmaju skandali iz dana u dan 👍🏻
@Pokemon7 Pokušaj prevoda sa Njemačkog, ali dosta slab.
@Pokemon7 Sve sto Hastor uzme od VW to ce VW-u vratiti fadil novalic, salko bukvarevic, bair, Cocic i opstala govna iz vlasti kupujuci desetine novih auta za uhljebe i institucije. Ne moze BiH proizvesti i ivzesti robe i zaraditi koliko samo fadil i salko bukvarevic mogu potrosuiti na auta
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Nijaze majstore.
Pitanje je što će na kraju iz toga proizaći. Prevent je u outu i označen je kao firma koja ucjenjuje poslovne partnere. Nažalost to je tako no činjenica je da VW kao i svi veliki proizvođači a i trgovci drže svoje dobavljače u podređenom položaju. Prevent je u posljednjih nekoliko godina uradio diversifikacija svog poslovanja od namještaja do fin sektora. Ovo u SAD nema šanse da dobije.
Odmah tokom prve sjednice vođa projekta je rekao: "Znamo da Prevent Grupacija zna sve što radimo. Čak i kod tema, gdje je samo šačica ljudi bila upućena, oni su unatoč tome sve znali. Odakle, ostaje upitno. Molim vas nemojte me pogrešno shvatiti, možda je ispod stola nešto zalijepljeno". Prevent udara ispod pojasa ...
Ja samo molim da ne padnu ispod 500 miliona. Zao ce mi bit gledat sirotinju kako umjesto porshe dzip mora vozit vw. Ma mrs vise sigurno je posteno zaradio sve ovo. Treba da zalimo nekog u ovoj prici
Radnici mu rade za 600 KM osim uprave koja ima malo vecu platu. On uhvatio zajebavati Njemackog giganta. Bolje ti je povecaj plate radnicima da ne budu robovi.
a dobra im auta jbg
VW je kompromitovana firma..... samo još Bošnjo reže vene na Golfa 2 i Golfa 4
Po onom što se može pročitati između redova, očito Hastorovi postaju "američki" igrači u cijeloj storiji. Preko VW ide postupak discipliniranja jednog dijela njemačke politike. Prevent će ostati dobavljač ali će poslije par godina morati ustupiti dio vlasništva new yorškom establishmentu. Jedan dio njemačke politike pokušava okrenuti leđa SAD, Hastori dođu nešto ko' Gavrilova ruka.
Ma vw najveca kriminalna organizacija na svijetu
Lik ima fabrike u gradovima gdje je veća nezaposlenost, i onda je koristio to stanje da bi izrabljivao radnike maksimalno. Ne znam sad, ali prije nekoliko godina prevent je bio itekako na glasu kao robovlasnička firma.
Samo odes pred te pogone Preventove i pogledas Parking od radnika..sve ti bude jasno o kakvom statusu uposlenika se radi, ako nadjes Auto mladje od 10 godina seri me, da ne pomislis o necemu znacajnijem, ako roditelji nisu bili u mogucnosti ostaviti nasljedje ti radnici sebi sigurno nisu u mogucnosti obezbjediti, niti ce kad biti. Ugovori na par mjeseci, plate minimalne za prezivit..sve da te Bog sacuva. Ko god je izasao iz te firme stao je na noge. Iz iskustva pisem s punim pravom.
predlažem švabama da hastora metnu za kanclera Njemačke
svaka firma posluje sa kim hoce. Prevent bi njih tjerao da rade sa njima
@ZeGra Ne može firma kao VW poslovati s kim hoće. Menadžeri moraju odabrati najjeftinijeg, najpouzdanijeg i onog ko dobavlja na vrijeme. U suprotnom mogu biti optuženi za monopol i nelojalnu konkurenciju. EU tržište je uredjeno, nije divlje.
Sto velicaju Hastora... pitajte radnike koliko ga velicaju. Sram vas bilo. Kad je tako dobro da Bog da vam djeca radila kod istog. Fuj licemjeri.
Ne znam za vas, ali meni se ovaj VW toliko zgadio... Namjerno varali svoje kupce tako sto su ugradjivali softvere s kojima su varali i sve drzave na svijetu...onda se hvalili niskim zagadjenjem zraka, dok su ostali evo npr francuzi ulozili ogroman novac da to nisko zagadjenje i ostvare... Imam osjecaj da su namjerno i stavili neke dijelove da im se pokvare kako bi jos dodatno zaradili
@HR-MO njih su uhvatili druge nisu. To je osnovna razlika.
Afera ispušni plinovi, afera kočnice, afera sukoba sa škodom i limitiranja proizvodnje istih... I opet su na vrhu. Pa tko njih gura, po svim zakonima svijeta bi se trebali rasti kao riža...