Komentari (57)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo neka se gradi i spoji BiH sa Evropskim putevima, da izađemo iz ove izolacije, već se dogovorilo i sa Hrvatskom most preko Save..
Da BiH hoce spajanje sa Europom usmjerila bi sredstva na povezivanje Sarajeva sa zapadnim dijelom BiH. Ovako se samo gradi na relaciji Tuzla-Zenica-Sarajevo...
Samo naprijed sa gradjnom,i treba nam konacno uredjenija BIH,trebamo sigurne ceste,koje nismo imali jer su ljudi ranijih 18 godina jedino znali da naprave projekat i da dobiju novac,a onda taj novac pokradu a ne ulazu.
joj kad naćeram mečku na autoputu
A gdje je autoput Sarajevo-Mostar-Neum ili zašto nema autoputa od Zeničke petlje-Travnik-Jajce-Bihać. Ovako samo gradi samo prema istočnom bloku, tisućama godina.
molim vas admini ubacite kartu bosne sa ucrtanim mjestima gdje ce se to graditi. ubi se trazeci ta mala mjesta
Pored završetka i puštanja u promet 102 kilometra autoceste u toku ove godine --------------------------------- OPET ONI LAZU, MA KOJA 102 KILOMETRA, KAD JE ODAVNO OTVORENO VISE OD 40 KM, SAD SE PRAVI 20 KM PLUS 10 KM KOD VIJENCA, TO JE ZNACI 30 KM PLAFON.
Sarajjevo radi Zenica se gradi.
Sad će to navrat - nanos pred izbore, pa poravljaj narednih 10-tak godina.
Drzava treba da stvori preduslove da bi se "gradile fabrike",a to je upravo auto-put. Svaki proizvod koji posjedujete I koji je proizveden bilo u BIH ili negdje u svijetu, taj proizvod je barem dijelom,a mozda I u potpunosti bio dopremljen kamionom. Bez kamiona moderna globalna ekonomija je nezamisliva, a kamionima trebaju moderne ceste. Kada jedan bogati investitor vidi da je u neko podrucje/drzavu tesko ulaziti I izlaziti kamionima to odmah dize cijenu proizvoda naspram konkurencije pa I ne zeli ulagati tamo gdje bi profit bio mali,ucinkovitost mala a troskovi veliki.Dakle autoput je zila kucavica u koji se mora I vise ulagati.
Drivuša = Drajvuša ... zgodno ime :D
iskreno do prije par godina imali smo samo 4 ili 5 kilometara autoputa, ovo je sad koliko toliko dobro ne stajimo na mjestu, ima nekih i koji rade u ovoj drzavi, pa kako god ali rade nesto..
vidi se da si seljak.prije sdp-a,bilo je 38km auto-puta,a sada jos izgradjeno 64 km.upali radio i informisi se.nije skupo
vozis 13 sati od Francuske do BiH prolazeci kroz Njemacku,Austriju,Sloveniju i Hrvatsku a onda guslas 4 do 5 sati od Doboja do Sarajeva zadnjih 220 Km ne racunajuci radove . I vrijeme je vise bilo da se to barem pokrene...
Očito sporo voziš ;)
Pa vozim koliko je propisano.Jbg...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
1) Autoceste rade dobar posao nema sumnje. Da su radovi ksupi - jesu ali je i cetsa veoma zahtjevna. da se ne radi kako treba ne bismo zadobili ovoliko povjerenje velikih kreditora i respektabilnih gradjevinskih firmi iz svijeta. 2) Zasto se gardi samo Sarajevo Zenica-Sarajevo Konjic i sa Juga prema Medjugorju. Zato sto je Sarajevo - Zenica najprometniji dio u drzavi i tu ce doci najbrze do povrata novca. Kad bude zavrsena dionica od Granice sa Hrvatskom prema Medjugorju ovo ce doprinijeti jos vecoj ekspanziji na jugu zemlje i udvostriciti broj turista. AKo budemo gledali na Medjugorje kao "nesto njihovo" - nema Bosne i Hercegovine. 3) Tito- Metalac. Salzem se sa mb82mm62mm... Srucio je u jedno atomsko skloniste i jedan podzemni Arerodrom 10 milijardi dolara. U To vrijeme to je bila zastrasujuca suma. Mogli smo premrezit Bosnu i Hercegovinu autoputevima. A mi u ono vrijeme dobijali pomoc od rugih republika kao "manje razvijena republika".
Ajde, ajde, da nije bilo "atomskih" skloništa, podzemnih aerodroma, i respektibllne vojne sile koja je bila u funkciji ODVRAĆANJA vojne prijetnje, Rus bi ušao u YU prije nego što su izvršili invaziju u Čehoslovačkoj 1968. ili 1956, u Mađarskoj. Lako je danas pametovati, treba se vratiti u konstalaciju snaga, PRIORITATA i međunarodnih odnosa onoga vremena. Ti ljudi su podigli zemlju iz pepela WW2 i NEŠTO napravili. Mi već četvrt vijeka samo RAZGRAĐUJEMO. Oni su pravili 100km pruge za 6 mjeseci a nama je uspjeh ako napravimo 2 km autoputa. Svaka generacija ima svoju odgovornost i dužnost, a mi samo gledamo UNAZAD i proklinjemo što nam nisu više ostavili.
auuu,500 mil. maraka,a nema se sta da jede.koliko bi se fabrika otvorilo za te pare? :) dajte gradite fabrike
Neće država pravit fabrike, prošlo je vrijeme komunizma. U kapitalizmu ti kao pojedinac treba da digneš kredit i pokreneš sa tim parama biznis, uložiš ih u nešto od čega misliš da ćeš imati profit, napraviš fabriku ili šta već...
sarkazam.malo za one koji spominju fabrike pri svakom kulturnom desavanju,kao u gradnji hotela
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
hercegovačkim hrvatima arapi grade herceg bosnu, i opet im muslimani ne valjaju.
Jeli se gradi od zaradjenog ili kredita?
Šta će država zaradit, država samo poreze skuplja a i to što skupi dok se dio pokrade jedva se uspije skuckati za penzije i plaće u javnom sektoru svaki mjesec. Nema drugog načina da se ulaže u velike infrastrukturne projekte, kao što je auto put, osim da se uzme neki povoljan kredit od nekog ko ima para u šteku i kome smo dvoljno dragi da nam ne nabije veliku kamatu...kao što su eto ovi kuvajčani...
.. "iz sredstava Kuvajtskog fonda za ekonomski razvoj arapskih zemalja" ..... ???????? sta je ovo ba....jel ovo nahka zajebancija....il je Bosna nekako perko noci postala arapska zemlja?????
nikome ne smeta biti Arap kad pare dolaze...tada se nista ne pita
Ali smeta KREDIT u tudje ime.
Hoće li biti polaganja kamen temeljca? Ono Zlaja i njegova raja....