Komentari (50)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Uvedite redovne linije do Doboja za ljude koji putuju autobusom za sarajevo molim vas. Tu su studenti, radnici. Šta je problem? Centrotrans ne dozvoljava?
Bodljikavu zicu staviti prema genocidnom entitetu.
bio bi jos i veci, da barem imamo 4 ili 5 polazaka za Mostar l I da modernizujete online prodaju karata.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kada bi koristili cijelu flotu talgo kompozicija i uveli minimalno dnevno 6 vozova od Sarajeva do Mostara ili od Sarajeva prema Doboju/Banjaluci i Tuzli onda možemo govoriti o nekom pomaku. A ovako 200% više putnika to je logično kada prošle godine nije bilo ni jednog voza.
ukazuje na veliku potražnju na osnovu koje se mogu praviti projekcije za proširenje
Ovo je samo zbog linija za Ilijaš i Tarčin
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Lijepi voz....
Jel ovo slika iz 93ce?
do sad po kompoziciji bilo 10 putnika a sad ih ima 21 u prosjeku
STATISTIČKA PREVARA !!! Iznesite PODATKE , koliki je ostvareni prihod prevezenih PUTNIKA po km !!! Koliki je ostareni PRIHOD od prevezene ROBE po km !!! Koliki su TROŠKOVI održavanja sa svom administracijom po km !!! SVE ĆE VAM BITI JASNO O NAJVEĆEM GUBITAŠU !!!
...hehe he. Ovo k'o '47 godine kada su koministi sagradili dvije fabrike i imali povećanje industrijske proizvodnje za 200%.
Imaju nemoguću liniju iz Maglaja, ujutro u 5, i to samo jedna dnevno. Veliki broj studenata i radnika ide iz Zavidovića i naravno niko nije lud da ustaje sabahile u 5, već idu busom u 15h.
Kad ce Voz za Njemacku,Austriju,Sloveniju Hrvatsku Madzarsku nikad
A koliki je u odnosu na prijeratni promet?
na nasem trzistu prevoz tereta zeljeznicom je skuplji u odnosu na kamionski prevoz iako su troskovi po prevezenoj toni za zeljeznive duplo manji u odnosu na troskove kamiondzija. trebalo bi ispitati kome je u interesu da drzi tako visoke cijene pa kamioni podrobise puteve.
Znači ovako, grebem vam od - do. Od pola sata čekanja za kupiti kartu na šalterima koji funkcionišu isto kao u Jugoslaviji, pa do stajanja u vozu za koji sam kupio redovnu kartu za sjedenje.
nije mi jasno kako toliki porast prevoza putnika a opet firma radi u minusu ..znači nešto ne valja
Najbolji premjer Novalic☀️
Fali ti riječ lopov iza najbolji
Bo jedan voz sad dva Haman tri
Kamionski i autobuski lobi ubijaju željeznice....javna tajna...
Jest vala kad vidim kamio s prikolicom i balvanima na njemu lijepo me strah. Ali on pići stoju kao kakav Šumaher. Boli ga brga....prikolica šeta li šeta....
U jenom kvartalu su prevezli 105K putnika.Znaci oko 35K putnika mjesecno ili malo vise od 1000 dnevno u zemlji kojoj zivi izmedu 2.5-3.5M stanovnika.I onda se neko pita sto su propali,a da ne govorimo o tome da gotovo nikakvu robu ne prevoze.Njima treba povecanje od 2500% samo da opravdaju postojanje kao firme.
ŽFBiH ne mogu biti rentabilne na putničkom saobraćaju ili imati neke prinose koji bi to pravdali, a to je slučaj i u Njemačkoj, Japanu, itd na mnogim linijama. Ljudi bi se trebali informisati malo bolje. Problem je njihova nerentabilnost u sektoru transporta robe, a to je rezultat kriminalne sprege poltiike i nadtaša, ali i špeditera. Lažno carinjenje cisterni po drugim osnovama i neprijavljivanje robe je jedini razlog zašto gorivo prevoze cisternama
Pogledaj koliko koštaju troškovi prijevoza nafte i benzina cisternama i usporedi sa prevozom željeznicom i lokalnim razvoženjem. Sve je jasno, cisterne nikako nisu isplative ako se ne uzme u obzir krivo carinjenje te utakanje i istakanje goriva druge tarife, zaobilaženje prikazivanja da je roba i došla, itd. Ovo je kriminal koji potvrđuje direktnu spregu naftaša i političara jer svi to rade, inače bi prevozili robu prugom do najbliže tačke
PRIKAŽI ODGOVORE (1)