Komentari (21)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
pa meni ce onda biti jeftinije do Kakanja otici taxijem nego ovim vozom.
do kakja karta bi kostala 52 marke u jednom pravcu-a sta ce tebi ovakav voz kad si ti naucio na autobus
Ma dobro oni hoce probranu klijentelu koja ce platiti i voz nece smrditi. Oni koji nemaju love, vozite se u smrdljivim vagonima. Doduse nije sve greska ni javnih prijevoznika, vandalizam u Bosni je jako razgranat, siguran sam da onaj koji plati za voznju toliku cifru, nece sarati po vozu. Doduse karta jeste preskupa za razdaljinu od 255 kilometara izmedju Bluke i Sarajeva, ali ce se biti ugodno voziti u ovom vozu. Neka ima i jedna takva opcija, pa ko voli, neka izvoli, ko ne voli, neka se voza u smrdljivim i vandaliziranim vozovima.
Sve je bolje nego povratak voza Končaru. Po tom planu je trebalo vratiti voz i platiti Končaru oko 16 miliona eura, tri puta veći iznos od cijene po kojoj je isti kupljen. Da je menadžment ŽFBiH bio sposoban, kao što nije, ovaj voz je mogao donijeti veliku dobit. HŽ skoro isključivo koristi ove vozove i ne prave im gubitke. Udobni su i puno je ugodnije putovati ovim vozovima od npr. Rijeke do Zagreba, nego autobusom ili autom. Ovaj cirkus je isključiva krivnja uprave ŽFBiH, nikako neadekvatnosti voza ili krutosti Končara. Njima da dadneš sredstva i infrastrukturu njemačkog DB-a, oni bih i to uspjeli spiskat i uništiti.
Hajde ne lazi, voz je kosta 5,2 miliona eura i kao takav je najskuplji na svijetu u svojoj kategoriji, za oko 1,2 miliona eura skuplji nego najbolji vozovi te klase u svijetu. Ocigledno je da se radilo o korupciji, medjutim SIPA to ne smije ispitati jer je HDZ BiH bio u talu. Neka oni hapse Budimira za 5600 maraka?
Ovo bi trebao biti lokalni sarajevski voz koji bi saobracao u okolici Sarajeva. Ovo nije medjugradski voz, nego lokalni, takoreci malo brzi tramvaj i malo skuplji prototip od najboljih i najskupljih vozova ove klase u svijetu. Znaci najbolji Bombardier kojeg mozemo vidjeti u Njemackoj lokalnoj voznji, u ovoj lokalic klasi, koji je testiran i usavrsen do savrsenstva, kosta 4 miliona eura, a ovaj hrvatski prototip kosta 5,2 miliona eura. Ah, zato Covic dobije proviziju, ovaj "pomoc Hrvatima iz BiH" (citaj Covicu i HDZ-u) svake godine iz Hrvatske.
Hehe, ovaj SDP pa to se samo jednom radja.
TO JE ZA AMIRA ZUKIĆA I Z TURKOVIČA.
BITNO JE DA SE NASI POLITICARI VOZAJU U AUTIM EXSTRA KLASE A MI CE MO DA SE VOZAMO U VAGONIMA STO JE OSTAVIO TITO
VOZ PLACAJU GRADAJANI FEDERACIJE,KORISTIT CE GA I RS,PA IMALI OVO IGDJE,NASI GRADJANI SE VOZE U VAGONIMA KOJIM SE SIRI KOLERA KOLKO JE PRLJAVO A REPUBLIKA SRPSKA CE DA GA KORISTI
Neka Amir Zukić pokrene zaštitu vitalnog nacionalnog interesa zbog vozova.
Sto sa ovim vozom cirkuzaju ovoliko, to nema nigdje na svijetu
Voz koji je prototip, nema certifikate da saobraća na međunarodnim prugama. U slučaju udesa na prugama ŽRS ko će biti odgovoran.
Šta jadan ne bio?Nije pruga Željeznice manjeg entiteta međunarodnog karaktera...*** ti mater svoju četničku.
pa dobro nije karta skupa -do banja luke u jednom pravcu kosta 223 marke a ako uzmes povratnu kartu kosta 430 maraka----
Ovo je namijenjeno najvise za poslovne ljude a ne za obicne putnike...
A posto poslovni ljudi ima 10 u drzavi pisi propalo ;)
jeli ovo onaj Koncar ili je ovo nesh drugo?
Samo gulite. Znaci u 2 pravca moram da platim 16 KM za rezervaciju i "konfor", a puno udobniji oni stari :)
kako smo jadni