Komentari (93)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Eto lijepih i pozitivnih vijesti za pocetak dana. :)
Pozitivan si ti brate zadnjih 3 mjeseca konstantno :)
Brate jesi ti ugovorom vezan sa klixom pa imaš privilegiju da prvi postaviš žešće pozitivan komentar ???
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
jedna od najpozitivnijih stvari, pored Zmajeva u državi zadnjih godina je definitivno ovaj koridor :) kako se samo lijepo osjećam kad vidim da postajemo i mi urbani :P Bogu hvala više, nakon toliko godina :))))))
Nakon toliko godina smo i zasluzili, neka je konacno jedna vlast odlucila da ne uzima sebi nego da nam napravi autoput.. ova godina je puna pozitivinih vijesti po ovome pitanju
ajmo realno ... sta ti imas od toga sto su zmajevi u brazilu ... jeb0 te svaki zmaj, a i ja :) ... od toga bi imala ti kakve koristi. Od tunela cemo svi imani nesto ... i autoputa. Od zmajeva .. realno nece hljeb pojeftiniti.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Ponosan sam na ove nase gradevinare......
Kad će više jedan tunel nazvati "Prof dr Zlatko Lagumdžija"? :-))))) (evo dobre ideje za poltrončiće, ima Vođa da svrši kad čuje)
Na izgradnji autoputa i probijanju tunela napravljena je jedna kardinalna greska.Nisu angazovali mistera "Sve po zakonu" Brankovica.On je za tunele specijalista.I da je bio angazovan ovi prokopani a i oni sto ce se prokopati ne bi bili monotoni da covjek zaspi kad vozi.Sad su svi su u pravcu.Kod njega bi imali uvijek krivinu kao kod ratnog tunela.Radnici s jedne i druge strane kod prokopavanja uvijek bi se mimoisli pa bi morali raditi bajpas kako bi se spojili.On je jak kadar SDA i morali su iskoristiti njegovo znanje.To je svjetski strucnjak.Cega god se uhvati, a uvijek sve po zakonu,sve ode u P.M.
Pomozi Bosni protiv Srbije i Hrvatske http://esimsecura.com/lan.14806/ Srbija je mnogo jaca od BiH, a i Hrvatska je nesto malo jaca, trenutno uspijevamo odbraniti sve regije Bosne i Hercegovine ali ne znamo dokle cemo to uspjeti ako nam se ne pridruze novi igraci. Potrebni su nam svi: dobri vojnici, ekonomisti, politicari, trgovci, novinari... u cemu god da ste dobri mozete pomoci u odbrani Bosne i Hercegovine od okupatora. Unaprijed hvala na odzivu.
najmodernije su svajcarske busilice, one ogrome sa visinom od 20 metara
http://www.wz-newsline.de/polopoly_fs/1.1114885.1349110092!/httpImage/onlineImage.jpg_gen/derivatives/landscape_300/onlineImage.jpg
Koliko je ovih SDP dežurnih komentatora, mogli su ovaj tunelčić ručno iskopati!!
Pa eto SDA nije uspjela nikako ni tri metra makadama nabaciti 15 godina od rata...
Sve pohvale za auto ceste FBiH ! Ovo je sjajna vijest i ovakvih vijesti uvjek treba !!
Najbolji nacin da se privuku strani investitori jeste ako sagradimo dobru infrastrukturu i puteve.
Odlicna vijest,zaista autoceste rade punom parom.Samo naprijed..
video sa lica događaja http://youtu.be/B0uuc__s5d8
Ovi Turci jesu preskupi, ovo ce biti jedna od najskupljih dionica po kilometru u Europi, medjutim izgleda da pice brzo.
da su rusi mogli bi biti i duplo skuplji ali bi bili ok.....majku ti cetnicku....
Dug u 3pm
Jedino iz Autocesta stižu lijepe vijesti u ovoj zemlji, ali i ovo smeta paćenicima iz SDA poput onog papka sa Ilidže
Domace kompanije ce odraditi posao a turcima kajmak od 150 mil koji ce podijeliti sa grupom koja im je dodijelila tender. J.eba li vas Turci i domaci lopovi!
Za tvoj info. Kada evropska ili svjetska banka daju kredite onda uslovljavaju da to bude međunarodni tender, a u takvim okolnostima može da pobijedi neko i iz Tunguzije.
@GENERAL BHF Ocito si glup kao tocak, jos jedan neskolovani odnosno nenacitani idiot! Kao prvo, tih 150 miliona ne ide nikome u dzep niti je to zgrada. To je prihod od kojih treba platiti - vlastite radnike - uzdrzavati poslovne Objekte i zgrade - boriti se na novim trzistima - platiti poreze u BiH, a i u Turskoj - platiti izinjere, arhitekte,... - kupiti odnosno otplatiti masineriju -... Od tih 150.000.000, zarada / marza ce iznositi tek nekih 7-12% sto je NISTA za jednu kompaniju! Osim toga, dionica Vlakovo - Lepenica - Tarcin spada u red najzahtjevnijih u cijeloj Europi i kostala je samo 350.000.000 € a duga je 20 kilometara. Grad Minhen gradi tunel dug 1.3 kilometara (1300 metara) za cak 400.000.000 miliona €!!! Nezabiravi, da je na dionici Lepenica - Tarcin samo jedan tunel dug 3 kilometra. Dakle, ova dionica za 350.000.000 € uopste nije skupa, uzme li se u obzir obim radova.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
"Ova poddionica je dio dionice oko 20 kilometara duge dionice Vlakovo-Tarčin, duge oko 20 kilometara." Ostalo je malo nejasno je u stvari duga ova dionica? A poddionica? Ili su isto duge dionica i poddionica?