Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako je Karic ovu firmu doveo u red i kad ljudi kazu propada nam sve,propadaju one firme koje vode ublehasi iz nacionalnih stranaka,ali realni ljudi koji zele da rade i znaju sta rade,ovu zmelju vode samo ka napredku.Sve pohvale.
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/11138/federacija_gradi_najskuplju_autocestu_u_evropi_budzet_probijen_za_400_miliona_km.html
Mislim da je dovoljno ponoviti naslov vijesti, SIPA BUSI ASFALT NA SARAJEVSKOJ ZAOBILAZNICI!
važi li certifikat za obadva kilometra auto ceste?
Nauči se pričati i pisati pa onda dođi na komentarisanje
koliko je ono autoputa TITO napravio u BiH ??
Nisu oni dobili, nego su kupili certifikat jer se ti certifikati masno plačaju.
Zadali su zadaću kako se radi posao definitivno! :)
jesuu vala :) nema mi pozitivnijih vijesti u ovih posljednjih par godina od autoputa hehe :) samo nek' nastave ovim tempom...
Naravno da će dobiti certifikat za kvalitet, ljudi prekucali sa poslom :D bravo bravo
čim sam pročitao vijest zanimalo me koliko će se crvenih kmera javiti da komentira. mašala, pozamašan ih je broj. vidim ima i novih. ljubi vas tata zlaja u guzicu.
ljudi moji ne vjerujte svojim očima vjerujte damiru sandru i ostaloj kompaniji sdp komentatora hhhh
Samo naprijed i po ISO standardima, da niko ne moze reci da nam ceste nisu kvalitetne.
Vidi crvenih iz direkcije što su se raspisali. hahaha
e sad jedno pitanje jvano: da li je preduzece raspisalo javni tender za savjetovanje jer nis uradili bez savjetniak a ovdje je cifra mnogo veca od 5000KM? da li su raspisali tender za certificiranje jer i tu je cifra mnogo veca od 5000KM? i kako bas da dobije posao TUV adria, a naravno njihovi auditori il ineko od njih je uzeo kajmak? na kraju iskreno, koliko us trajale prirpeme uvodjenaj sistema kvaltieta u ovu firmu? i ne daj boze, da nekome naupmadne da im uvede i ISO 14001:2004 za okolis a oni samo sto krenu raditi ugrozavaju okolis! Mislim da je ovo sa standardima i certifiaktima u Bosni psotala jedna veliak sprdacina, ali firme koje rade sa zapadom znaju kako se radi po ISO bilo kojem... U mojem gradu su 5 firm iod ove certifiakciske kuce dobili odbijenice sa zapada kada su njihovi dols ida ih ocjene, dakle prodan certifiakt na zdu sto se kaze...ali ovo je javno preduzece i ovaj TUV adria se pokaza oda ima jake veze sa clanoviam vlade i dalje...
Onda se očito gospoda nije vozila autoputom pa da vidi i vozeći automobil osjeti kako je urađena dilatacija na mostovima, da ti bubrezi otpadnu. I o kakvom se onda certifikatu radi, sramota.
ajd sad pitajte ljude koliko trose na amortizere, felge itd itd pa da uporedimo taj certifikat sa realnim stanjem na putevima lol vjerovatno je certifikatu doprinijelo i to sto napredujemo s autoputem ahaha
Sve pohvale za Karica!
Po kojim se to ti cestama vozaš kad su ti ove u BiH dobre?Pa većeg lopova od ovog Karića nema na daleko a i ko to kaže da nije u politici eto onako dobija poslove na lijepe oči.Sve poslove rade pod izvodjači gdje se štedi i nekvalitetan materijal ugrađuje a vi što imate koristi od njega samo čekate članak da mu se uvučete u pakšu.
Karic je napravio rezultat i to treba pohvaliti...