Komentari (99)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bosnjaci najnesposobniji narod. Kanton s pola miliona stanovnika, preduzece s monopolom u gubitku u takvom mnogoljudnom kantonu. Nigdje na svijetu to nema. Sarajevo je kasaba. Zagrebacki GRAS koji se zove ZET ostvari profit tri puta vise nego GRAS gubitak.
BOSNJACI T.J BALIJE NISU NESPOSOBNI ALI SU SE NAJELI BUNIKE PA NEZNAJU STA HOCE .-U ZAGREBU ,VOZILA ZETA IDU NA DALJINSKI.TAKO SU MEMORISANA DA SVE RADNJE OBAVLJAJU USPJESNO I SAMO STVARAJU DOBIT
Ako je problem naplata karata kao što godinama trube branioci GRAS-ove radne etike, kako to da su povećali rashod u 2014. za ogromnih 9,9% ?! Imati sve manje novca na rapolaganju, a trošiti sve više, to nema nikakvog smisla.
GRAS ima 1750 radnika, a ukupno 144 vozila (12,2 radnika po jednom vozilu). Becko JGP ima 8816 radnika, a ukupno 2216 vozila (4 radnika po jednom vozilu). Sve su to preko štele zaposlene porodice radnika, direktora, clanova nadzornog odbora.. i gule drzavu. Čak 227 radnika GRAS-a proglašeno invalidima druge kategorije Prema podacima radne grupe Skupštine KS koja je radila izvještaj o GRAS-u, 227 zaposlenika proglašeno je invalidima druge kategorije. Od toga je 50 vozača autobusa, 18 minibusa, 25 trolejbusa i 42 vozača tramvaja. Kada se skoro 300 radnika prijave kao invalidi, a zaposli novih 200 - naravno da ce gubici biti astronomski. Kakvu invalidnost moze vozac autobusa dobit, da mi je samo znati? Rudari sljakaju po dvije smjene 10 km ispod zemlje, pa niko invalid, ovi na zemlji ko balerine.
jebote pa i lufthansa bi propala sa 35 miliona duga ali gras nikada. upumpat ce drzava i milijardu, boli je kurac nije ih on zaradila. hej bolan ba, 35 miliona podijeli sa 365 dana u godini, to je 100 hiljada maraka dnevno!!!!
1700 radnika, da je plata sa porezima 1000 maraka. To je 1,7 miliona mjesecno, odnosno 20.5 miliona godisnje. Jasno je da je ta cifra veca i da ide na oko 30 miliona. Jos kad se dodaju ostali troskovi nema tu nikakve sanse za opstanak. Jos sto je najgore kad sve propadne morace neko platit 1000 otpremnina. Opet to je 1700 glasača SDA što uopšte nije zanemariva cifra.
"... Duša, da li postoji, ili je nema? Kažem li da postoji, moram to dokazati, a zanegiram li njeno postojanje, i to moram dokazivati! Kako god okreneš, jedna strana će pozdraviti moj stav, a druga negirati svaki dokaz koji iznesem. Nažalost, i jedna i druga strana reagovati će na moj stav na osnovu prethodnih uvjerenja, a bez da preispitaju da li su ta uvjerenja tačna. Barem većina njih! Umalo da zaboravim! – postoji i treća strana. Njih boli briga za mojim stavovima... Znaš, čudni su mi današnji ljudi, i taj strah od razmišljanja koji se nastanio unutar njih. Tačno se osjeti da se plaše razmišljati o bilo čemu što bi moglo srušiti uvjerenja na kojima temelje svoje svjetonazore." Tekst iznad predstavlja početak drugog poglavlja romana "Istina o Bogu". Cijeli tekst pročitajte na facebook stranici: https://www.facebook.com/Istina-o-Bogu-895774407198243/timeline/
_"Izvještaj o poslovanju u protekle dvije godine te kompanije najavljen je kao jedna od tačaka dnevnog reda sutrašnje sjednice Skupštine Kantona Sarajevo." Hoće li se sutra na Skupštini samo iščitati izvještaj, konstatovati da je došlo do gubitka, ili će se raditi na tome da se utvrdi zbog čega su nastali gubici, ko je uzrok gubicima. Trebala bi se oformiti komisija koja bi utvrdila gdje je utrošila svaka marka i gdje su odlepršale pare. Ja mislim, da nigdje u svijetu gdje postoji gradski javni prevoz nije zabilježen gubitak tog preduzeća. Poslije utvrđenog činjeničnog stanja treba poslati na odgovornost odgovorne ljude iz GRAS-a, smijeniti ih i postaviti one koji znaju raditi. Sve dok nam gubici budu prolazili nekažnjeno, tako će se događati. Slijedeća vijest će biti da ide poskupljenje javnog prevoza, jer se gubici moraju nekako nadoknaditi. ??? Kao da gledam. Jer svi koji posluju sa gubitkom, nadoknade to od naroda. Zavuku ruke u njihove džepove i kradu ih. I to javno i legalno.
eh malo ANALitike: GRAS je od 2014 poceo aktivnu naplatu karti i dopunskih karti iz cega slijedi da pare koje su uzete od malobrojnih karata uzete otisle nigdje a dug se gomilao tako da ovom prilikom zelim da cestitam GRAS-u na iznenadjujucim ANALitickim podacima
kako majke ti. pa crveni taksi ima manje vozila i nema monopol a posluje pozitivno. kako tako vam dragog Boga. možda i znam pa direktor (bivši) ima fakultet gdje se izučava ekonomija (vjerovatno krađe), a nije mana ni drugom rukovodstvu uključujući sindikalce ove firme
KADA NE BUDE GRASA,STANOVNICI SARAJEVA CE BLISTATI OD SRECE, NIKO IM VISE KARTU TRAZITI NECE .-MIL IM CENTRO CE IH VOZITI DZABA T.J BESPLATNO ALI KAD NA VRBI GROZDZE RODI .-STA CE NAM GRAS KADA GA JE OSMOVALA NEKA PA JOS FASISTICKA AUSTRIJA
To sve treba razhebati i ispočetka. Koliko im majmuna radi po stranim ambasadama i institucijama a vode se u GRAS-u gdje im ide staž i plata...boli ih racku...narod plaća..
Stvarno ne kontam da ovako puste da se nagomilavaju dogovanja, iz goidne u godinu. Najviše prema penzionom fondu i time ga urušavaju. Riješenja ima more: Ljudi iz Praga nisu znali kako da riješe problem javnog prijevoza i odu kod kolega u Beč. Prag sada ima jedan od najboljih javnih prijevoza u Evropi. Isto tako, kombinacija javno-privatno moglo bi dati rješenje... samo daj pokreni nešto iz ovog ništavila
grade koridor Vc i ulažu milijarde, a ljudi se voze u konzervama, u gradu koji je u TOP 10 gradova za obići... sve dok neko nedaj Bože ne zagine a to su nažalost moguće velike brojke sa onakvim vozilima. Sjetimo se Marijin dvora prije par godina!
"Duša biva udahnuta u još uvijek nerazvijeno tijelo, za vrijeme njegova boravka u majčinoj utrobi. Spajanjem duše i tijela nastaje novo stvorenje – čovjek. Kada duša doprije do sitne grude mesa, poznate kao fizičko srce, i sjedini se s njom, dolazi do nastanka čovjekovog duhovnog srca. Ili jednostavno govoreći, srca. Srca kojim osjećamo, ili ne osjećamo, zavisno od njegovog sadržaja. Istog onog srca čije postojanje neki priznaju, a neki negiraju." Tekst iznad predstavlja početak drugog poglavlja romana "Istina o Bogu". Cijeli tekst pročitajte na facebook stranici: https://www.facebook.com/Istina-o-Bogu-895774407198243/timeline/
sve dok bude omogučeno da se troši ono što se nema,kada imate 100 km nemože te potrošiti 101 km.
STANOVNICI SARAJEVA MRZE GRAS .--KAO EU BOSNU, PREDLAZEM IM DA UKINU GRAS.--I PRESTANU MLATITI PRAZNU SLAMU .-BIH JE DOBILA ,PEDESET I JEDNU MILIJARDU MARAKA DONACIJA,PA POSLUJE S GUBITKOMI.-- IMA DEFICIT MILIJARDE MARAKA.- A VI STANOVNICI SARAJEVA NE VIDITE MEDVJEDA A VIDITE MRAVA.-STVARNO" DOBRO I DALEKO VIDITE"
Toliko donacija, a rade u gubitku. Da su samo donirana sredstva za reciklazu prodavali, bili bi u plusu.
GRAS poligon za politicke igre i rjesavanje socijalnih problema. Nisu nista bolji ni menadzment i radnici. Ukupna slika predstavlja ogledalo sistema i drustva u kojem zivimo, jer niko tu nije posten i ne ponasa se domacinski kao kod svoje kuce.