biznis
23

Nestle najavljuje promjene

Klix.ba
Na FMCG Summitu koji se održava 16.aprila u Kongresnom Centru Terme Ilidža u organizaciji InStore magazina i InAkademije posebna važnost će se dati segmentu inovacija.
Pored mnogobrojnih kompanija koje će biti učesnice na ovom jedinstvenom događaju tu je i društveno odgovorna kompanija Nestle koja već 140 godina proizvodi sigurnu i kvalitetnu hranu.

Stvaranje zajedničke vrijednosti osnova je njihovog poslovanja. Oni nastoje stvoriti vrijednost koja se može dugoročno održati. Prisutnima na Summitu obratit će se direktor kompanije Nestle BiH, Jasmin Kukuljac.

Kako je rekao u intrervjuu za InStore magazin oni su trenutno fokusirani na održavanju dostignute pozicije na tržištu. Gospodin Kukuljac će na Summitu govoriti o izgradnji brenda kroz promocije na NESTLE način. Glavni akcenat bit će na inovacijama u vidu otvaranja novih radnih mjesta. Motivirani lošim položajem mladih na tržištu rada, nastojat će da otvore više radnih pozicija i tako djelimično riješiti visoki procenat nezaposlenosti.

Summit je odlična prilika da kompanije podijele svoje znanje i iskustvo sa ostalim učesnicima. Nestle kao vodeća prehrambena industrija na svijetu će otkriti kako uspješno uvesti inovacije, plasirati ih na tržište i kako ih održati u životu. Prijave za učešće na Summitu možete izvršiti na www.fmcg-summit.ba.

Učesnici FMCG Summita su predstavnici kompanija: Veleposlanstvo Republike Slovenije, Konzum, Bingo, Coca- Cola, Nestle, Johnson&Johnson, Atlantic Grupa, Perutnina Ptuj, TDR d.o.o., HT ERONET, Nelt, AS Group, Megamix, Planet, Spanish Market, Ledo, Dukat, Deltatrade d.o.o., Megatrade d.o.o., Zvijezda, Sarajevski kiseljak, Sarajevska pivara, Bosnalijek, Student, Mališić export-import d.o.o., Menprom d.o.o, Orbico, Led Media d.o.o., MBI Development d.o.o., iNovine BiH d.o.o.Trgošped d.o.o., Banjalučka pivara ad, Unilever, Reckit Benckiser, dm, Podravka d.o.o., Imperial Tobacco, Halilović.ba / Renault, Dara d.o.o, , GfK, Nielsen, Mediana i InStore magazin.