Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
svaka cast centrotransu jer svojim sredstvima kupuju autobuse a ne ko GRAS zivi od donacija , a posebna je prica to sto ih vlada kantona gura sa milionima a imamo smece od autobusa i usluge propali dabogda
Neka im malo konkurencije, ionako su ima preskupe karte, ko nevjeruje neka pogleda cijene javng prijevoza u beogradu ili budimpesti!!! Ja to apsolutno podrzavam, nece vise moci ona smeca od tramvaja i trolejbusa nuditi niti ce moci vise tolko kasniti, kad imaju drugu firmu za ledjima koja ih moze smjeniti sa te monopolske pozicije.
Lisabon - Ljeto 2006. Metro stanica, kupujem kartu od 0,65 € i za 10 minuta dolazim na destinaciju (koja je otprilike od carsije do ch.wile). sve je automatizirano, karta se ubacije u aparat. Nema ruznih revizora. Sarajevo - zima 2010. Kupujem preskupu kartu od 1,80 KM, guzva je, svi nesta s.e.r.u. Svi nervozni, nezadovoljni, ruzni. Dolaze buregdzije revizori. Maltretiraju zene, djecu penzionere. Smrdi im iz usta, a prave se vazni. Isfrustrirani, jer im kasne plate 3 mjeseca u jedinom javnom preduzecu koja drzi monopol nad gradskim prevozom. Dokle ?
Kakav centrotrans oni pocnu svaki put nesto, Grasovci malo posalju svoje sandzakljie-radnike da mimo radnog vremena odrade jedan poslic za firmu i izvrse zastrasivanje i prijetnje vozacima Centrotransa ljude koji rade sto im se naredi ( inace !!! ) kao i svi mi, pravi zdravi mogu da nastradaju ( \"a drzava ce -i vlast i firma i svi-ako se njima sta dogodi se pobrinuti o njihovim porodicama\") i normalno uprava Centrotransa se odmah povuce umjesto da tad odreagjue istom mjerom pa neka bude i krvi, kad vec Kantonalna izvrsna i druge odgovorne drzavne i kantonalne strukture presutno odobravaju te Grasove samoinicijativne akcije da bi odrzali siguran izvor extra prihoda te im na taj nacin Grasovci (radnici i uprava ) odrade njihov visoko placen posao, placen iz budzeta skupo za njihovu spremu i njihovu funkciju sa nasih mizarnih mjesecnih primanja.
daj ukinite ovaj gras i dajte nam centrotrans da nas voze. sve je bolje od grasa ciji vozaci preskacu voznje, strajkuju svaki drugi dan, vozaju autobus pijani pa samo cekam kad cu da poginem, autobusi im se kvare svaki dan itd itd. smijenite ovo smece i sramotu od gradskog prevoza!!! radije bih svaki dan platila 1km u jednom smjeru kartu, nego da mi vozac kaze kako mi je istekla godisnja karta (studentska) iako vazi do kraja marta, toliko o informisanosti vozaca grasa i njihovom poslu!!
Vozi Miško!
Ukinut sandjacku lopovsko mafijasku organizaciju GRAS
Nije mi jasno zašto se bore oko istih linija. Da li je ikome palo na pamet da uvede linije do sarajevskih skijališta? Gras je tek, sa početkom zimskog raspusta, uveo liniju i to u 9 ujutro a vraća se u 16:30 i to samo do Bjelašnice! Umjesto da su uveli linije svakih sat vremena, oni zarade, ljudi imaju opciju, a planine nam manje zakrčene automobilima. Jahorina je vjerovatno tek samo mislena imenica...
ne moraju se, a i ne trebaju se ugledat na beograd. dovoljno je okrenut se malo do beca, pa cak i istanbula i ankare, da vide kako su to ljudi fino uredili...prvo od mentaliteta ljudi, koji ne hrle na sva vrata ko stoka, nego fino na prednja, poniste kartu i uzivaju ko gospoda. drugo karte 30% jeftinije, a sa njima promijenis 3-4 prevozna sredstva i to na dosta duzim relacijama nego sto su ove po sarajevskim mahalama, tj. sarajevu ... stanice se fino urede da nema skakanja i preskakanja, video nadzor i sve to... e onda kada su cijene povoljne i dobro iskontrolisana naplata, zajedno sa ugodno pruzenim uslugama, onda ce biti i sve placeno, tj. gradani ce svi placat karte i niko se nece vozat dzaba. problem rijesen i svi zadovoljni...a konkurenciju treba pojacat da se niko ne opusti, pa da opet bude javasluka...toliko
Neko pominje da se ugledate na beograd, onda tek mogu misliti koliko ste nisko pali, sa obzirom da ovdje vlada mišljenje da je prevoz u BGD-u blago rečeno krkanluk
Vidiš kako si sad bolje raspoložen . Sad kad si popio kaficu umij se pa jedi .
čuj Safudin
Slazem se da Centrotrans zeli ostati jedini prevoznik,ljudi morate shvatiti da je to D:D.i da njih zanima samo para. Oni nece voziti neprofitabilne linije tako ako dodju mi cemo ostati bez prijevoza.
kad se centrotrans bude zalagao da uzme paket linija, a ne samo komercijalne, s tim paketom ce dobiti i paket subvencija. ne moze privatnik da vozi samo na linijama koje on probere. ili paket ili ni jedna.
GRAS ne guraju iz budžeta, plaćaju im subvencije za penzionere, studente i učenike, sutra gradski prvoz moze za sve biti besplatan ali Kanton Sarajevo mora GRASu platiti za taj posao. Problemi nastaju kad BANDA LOPOVSKA neuplaćivanjem tih sredstava ruši GRAS da bi u posao uvela privatnu kompaniju Centrotrans kojoj isplaćuje subvenciju za đačke kupone i krše zakon a nama prodaje priči o konkurenciji i monopolu.
GRAS treba dobro reorganizovati i otjerati amidžiće, daidžiće sa pozicija, ublehaše i besposličare i papke. Sad kako stvari stoje, njima treba neka konkurencija, sjetite se samo kad je i centrotrans vozio na relaciji Vjećnica-Dobrinja, tada je GRAS mnogo bio ljubaznijii i redovniji na linijama, sada je opet isto, čekaš po pola sata autobus, a nekad i više.
i za to postoji rješenje, samo ga treba prepisati. Da je KS stalo da riješi pitanje GRAS-a, neka samo odu do Beograda, i još će dnevnice klepiti. Tamo voze i državni i privatnici, po istoj cijeni, na istim relacijama. Milina se voziti, autobusi svako malo nailaze. Poništivači su na SVIM ulazima, oni stari, predratni. Karta je manje od JEDNE KM naših para (53 dinara = 1 KM, karta je 42 dinara), revizori i revizorke super ljubazni, a ni raja koja se voza ih ne tuče niti su drski prema njima. Stajališta označena sa tablama, narod ih ne lomi... Kao što rekoh, kada svi počnu raditi svoj posao, naplata će narasti, a i centrotrans može voziti i dijeliti kako rentabilne tako i nerentabilne linije.