Britanska nacionalna agencija koja je zadužena za pitanja u vezi s alkoholom ustanovila je da se linkovi na stranice ovih kompanija nerijetko nalaze uz igre i videospotove koji su, dakle, najzanimljiviji maloljetnicima. Istakli su i problem online i "virusnog" marketinga, putem kojeg se poruke kompanija lako prenose na društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera.
Tinejdžeri na tim mrežama koriste logotipe tih kompanija i njihovih proizvoda predstavljajući ih u najboljem svjetlu, što donosi i dugoročno veliku korist kompanijama, navodi se u izvještaju britanske nacionalne agencije.
Istraživači su ispitali sve vrste online marketinga alkoholne industrije, uključujući dakle i društvene medije na kojim veliki broj djece od osam do 17 godina imaju profil.
U izvještaju agencije pod nazivom "Novi mediji, novi problem?" oni su naveli imena nekih od tih kompanija poput Budweisera, Carlsberga, Bacardija i Smirnoffa, te su zatražili da se zabrani njihovo oglašavanje na Facebooku i Twitteru.
"Postoji realna opasnost po djecu koja su izložena tim porukama. One, naime, mogu jako utjecati na njihove odluke", upozorili su istraživači, prenose britanski mediji.