Riječ je o začinima, brandu iz programa ‘Bosanske kuhinje’ koji kvalitetom odgovaraju autentičnim ukusima tradicionalnih bosanskih jela( bosanski lonac, sitni ćevap, šarena dolma, burek, ćevapi i pljeskavice, punjene paprika, ćufte, grah i variva).
Vispak je ovaj put otišao korak dalje i za neka od najpopularnijih jela domaće kuhinje, po prvi put osmislio i proizveo mješavinu za njihovo brzo i jednostavno spravljanje.
‘Tajna’ je nastavak Vispakovih ulaganja u inovacije kada je riječ o bosanskoj kuhinji, s namjerom da uz pravu bosansku kafu, trajno doda još i kompetentnost za jednu od najljepših i najukusnijih kuhinja na svijetu, bosansku kuhinju.
“Imamo velike planove. S ponosom ćemo Evropi i svijetu predstaviti bogato nasljeđe bosanske kuhinje. A, prve reakcije koje dobijamo su razlog za optimizam”, kaže Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.
Ovih dana vode se intenzivni pregovori s distributerima širom Evrope i Australije o prvim isporukama ‘Tajne’ i na ta dva kontinenta.
Krajem 2011. godine, tržište hrane u SAD-u doseglo je vrijednost od 650 milijardi eura, i odmah je iza kineskog tržišta, podaci su studije britanske konsultantske firme IGD.