biznis
0

Iz Amerike stigla prva velika narudžba za Vispakove začine

FENA
Dva mjeseca nakon što je bosanskohercegovačka industrija Vispak d.d. plasirala na tržište 10 novih proizvoda pod brandom ‘Tajna’, uslijedila je prva velika narudžba iz Sjedinjenih Američkih Država. Ovih dana će na američko tržište, drugo po veličini i jedno od najzahtjevnijih u svijetu, biti isporučen prvi kontingent od 22.500 ‘Tajni’ za svih dest jela.

Riječ je o začinima, brandu iz programa ‘Bosanske kuhinje’ koji kvalitetom odgovaraju autentičnim ukusima tradicionalnih bosanskih jela( bosanski lonac, sitni ćevap, šarena dolma, burek, ćevapi i pljeskavice, punjene paprika, ćufte, grah i variva).

Vispak je ovaj put otišao korak dalje i za neka od najpopularnijih jela domaće kuhinje, po prvi put osmislio i proizveo mješavinu za njihovo brzo i jednostavno spravljanje.

‘Tajna’ je nastavak Vispakovih ulaganja u inovacije kada je riječ o bosanskoj kuhinji, s namjerom da uz pravu bosansku kafu, trajno doda još i kompetentnost za jednu od najljepših i najukusnijih kuhinja na svijetu, bosansku kuhinju.

“Imamo velike planove. S ponosom ćemo Evropi i svijetu predstaviti bogato nasljeđe bosanske kuhinje. A, prve reakcije koje dobijamo su razlog za optimizam”, kaže Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.

Ovih dana vode se intenzivni pregovori s distributerima širom Evrope i Australije o prvim isporukama ‘Tajne’ i na ta dva kontinenta.

Krajem 2011. godine, tržište hrane u SAD-u doseglo je vrijednost od 650 milijardi eura, i odmah je iza kineskog tržišta, podaci su studije britanske konsultantske firme IGD.