biznis
0

Milion Turaka popit će bosansku kafu iz Vispakove džinovske džezve

Sponzorirani članak
Pola godine nakon ulaska Bosnia kafe na tržište Republike Turske za njom je krenula i Vispakova džinovska džezva.

Ova svojevrsna atrakcija i simbol ispijanja prave bosanske kafe, koji je ušao u Ginisovu knjigu rekorda, nalazi se u ovoj zemlji već mjesec dana, a obići će gotovo cijelu Tursku. Džinovska džezva do sada je bila u Adapazaru, Bursi, Inegolu i Altinovi, dok se ovih dana očekuje promocija u Istanbulu.

Najmanje million ljudi u Republici Turskoj će popiti Bosnia kafu iz najveće džezve na svijetu i na taj način se susresti s tradicijom spremanja prave bosanske kafe. Prve reakcije onih koji su probali bosasnku kafu su da se "razlikuje od turske kafe po načinu spremanja, te da je pitkija i da nema posljedica koliko god kafe se popije dnevno".

Turci su primijetili da se bosanska kafa peče, zalijeva, pušta da "kihne", te da su veoma bitni kajmak (pjena) koji zadržava aromu i tzv. ačik boja.

Džinovska džezva iz koje se popije oko 650 litara kafe ili 8.000 fildžana, a za čije punjenje je potrebno oko 65 kg kafe, privukla je pažnju i mnogobrojnih turskih medija, sa naglaskom na to da je riječ o "bosanskom izumu".

U samo nekoliko mjeseci, put Turske uskoro kreće i treći šleper Bosnia kafe, a cilj je da se na ovo zahtjevno tržište mjesečno plasira po jedan šleper ovog proizvoda, sa proširenjem izvoznog asortimana na proizvode iz Vispakovog programa "Bosanske kuhinje", kao što su začini, mješavine i dodaci jelima, te drugi proizvodi iz prehrambenog portfolija AS Group.

U okviru promotivnih aktivnosti, prehrambena industrija Vispak predstavila se i na ovogodišnjem "Svjetskom sajmu hrane - Istanbul 2012", najvećim te vrste u Turskoj, sa džinovskom džezvom i Bosnia kafom, gdje su posjetitelji pokazali veliko interesovanje ne samo za Vispak, nego i za našu zemlju.

Prva pošiljka Bosnia kafe na tržište Republike Turske u pakovanjima od po 100 i 200 grama realizirana je početkom aprila ove godine. Vispakov proizvod našao se na policama turskih prodavnica i u promotivnim katalozima, čime je Vispak i na ovaj način dokazao da je u stanju zadovoljiti visoke kriterije kvaliteta i sigurnosti hrane.